Sužinokite, kaip novatoriški „Web3“ verslo modeliai sklandžiai sujungia skaitmeninius ir fizinius pasaulius. Šis straipsnis gilinasi į ekspertų įžvalgas apie tai, kaip decentralizuota technologija sprendžia realaus pasaulio problemas ir gerina saugumą. Įgykite gilesnį supratimą apie pažangiausius sprendimus, kurie siūlo saugius nuosavybės teises ir išskirtinę prieigą prie gaminio.
- Integruoja skaitmeninę nuosavybę
- Decentralizuoti žemėlapiai siūlo naudingumą
- Išsprendžia realaus pasaulio problemas
- Sustiprina saugumą ir įsitraukimą
- Apdovanojimai su realaus pasaulio verte
- Siūlo saugius nuosavybės pervedimus
- Suteikia vientisą integraciją
- Jungiasi skaitmeninis ir fizinis
- Siūlo išskirtinę prieigą prie produkto
Integruoja skaitmeninę nuosavybę
Taip, vienas iš įtikinamiausių „Web3“ verslo modelių, užpildančių atotrūkį tarp fizinių ir skaitmeninių pasaulių, yra „Nike“. „Nike“ turi sklandžiai integruotą „blockchain“ technologiją, skaitmeninę nuosavybę ir realaus pasaulio naudingumą, todėl tai yra išskirtinis pavyzdys, kaip prekės ženklai gali naudoti „Web3“, kad padidintų klientų įsitraukimą.
Naudodamiesi .Woosh, vartotojai gali nusipirkti, prekiauti ir netgi sukurti virtualius sportbačių NFT, siūlančius ne tik skaitmeninius kolekcionuojamus daiktus. Kai kurie NFT suteikia išskirtinę prieigą prie riboto leidimo fizinių sportbačių, o kiti atrakina VIP patirtį, pavyzdžiui, ankstyvuosius produktų lašus ar užkulisinius renginius su „Nike“ dizaineriais. Šis hibridinis modelis susilieja su fizinio produkto trūkumu su skaitmenine nuosavybe, sukurdamas naujos rūšies lojalumo programą, kuri apdovanotų aktyvų dalyvavimą.
Šis požiūris įtikinamas yra tai, kad tai ne tik „Hype“ skatinamas NFT pardavimas-tai visiškai integruota ekosistema, kurioje skaitmeninis turtas turi realaus pasaulio naudingumą. Tai taip pat pristato naujus pajamų srautus, ne tik tradicinę mažmeninę prekybą, leidžiančią „Nike“ tiesiogiai bendrauti su aistringiausiais klientais, tuo pačiu pasinaudojant „blockchain“ autentiškumu ir atsekamumu.
Šis modelis įrodo, kad „Web3“ nėra susijęs tik su virtualiais pasauliais-tai yra realaus pasaulio vartotojų patirties gerinimas per skaitmenines naujoves.
Patricas Edwardsas
„Cirrus Bridge“ įkūrėjas ir pagrindinis programinės įrangos architektas
Decentralizuoti žemėlapiai siūlo naudingumą
Dauguma žmonių kalba apie NFT ir žetonų nekilnojamąjį turtą, tačiau štai kažkas skraido po radaru: „Hivemapper“.
Iš esmės tai yra decentralizuota „Google Maps“ versija, tačiau vietoj didelės korporacijos, renkančios visus duomenis, žmonės, vairuodami ir apdovanojami kriptovaliutų, pateikia „Dashcam“ filmuotą medžiagą.
Kodėl tai yra toks didelis dalykas?
- Realiojo laiko, bendruomenei priklausantys žemėlapiai
- Skatinamas dalyvavimas
- Nėra korporacijos monopolijos
Tai yra vienas iš tų „Web3“ modelių, tiesiogiai sujungiančių skaitmenines paskatas su realaus pasaulio naudingumu. Tai nėra tik dar vienas kriptovaliutų projektas – jis sukuria apčiuopiamą, vertingą turtą (tikslus, decentralizuotas žemėlapius), tuo pačiu paskirstant turtus, o ne milžinišką korporaciją.
Tai laukinė, nes įmonės iš tikrųjų gali norėti naudoti decentralizuotus žemėlapius, palyginti su „Google“ dėl duomenų kainos ir gaivumo. „Web3“ nėra vien tik skaitmeninis turtas-tai yra pertvarkymas, kuris kontroliuoja ir naudingas realaus pasaulio ištekliais.
Vishal Shah
Sr. Techninis konsultantas, „WPWeb Infotech“
Išsprendžia realaus pasaulio problemas
Taip-NFT, susietas su realaus pasaulio turtu, iš tikrųjų daro „Web3“ naudingą. Vienas žudiko pavyzdys? Prabangos prekių autentifikavimas. Tokie prekės ženklai kaip „Prada“ ir „Rolex“ naudoja „blockchain“ technologiją, kad išleistų NFT, kurie įrodo autentiškumą ir seka nuosavybės istoriją. Nebereikia šešėlinių perpardavėjų, stumiančių padirbinius-„Buyers“ gali patikrinti viską ant grandinės.
Dar vienas tvirtas modelis? Tokenizuotas nekilnojamasis turtas. Tokios platformos, kaip „Propy“, leidžia žmonėms nusipirkti trupmeninę nuosavybės teisę į fizines savybes naudojant „blockchain“. Tai sumažina toną tarpininkų, todėl investuoja į nekilnojamąjį turtą prieinamesnę ir supaprastina visą nepatogų dokumentų procesą.
Geriausi „Web3“ modeliai nėra tik skaitmeniniai triukai-jie išsprendžia realaus pasaulio problemas. Tie, kurie iš tikrųjų prilimpa, bus tie, kurie palengvins gyvenimą.
Justinas Belmontas
Įkūrėjas ir generalinis direktorius, proza
Sustiprina saugumą ir įsitraukimą
Vienas įtikinamas „Web3“ verslo modelis, sujungiantis fizinius ir skaitmeninius pasaulius, yra „blockchain“ pagrindu sukurtas bilietų pardavimas, kuris pagerina saugumo, skaidrumo ir perpardavimo kontrolę tiesioginiams renginiams. Tradicinės bilietų pardavimo kovos su sukčiavimu, skaldymu ir nuosavybės skaidrumo stoka, tačiau NFT pagrindu sukurti bilietai ir defi varomi sandoriai tai keičia.
Pavyzdžiui, tokios platformos kaip „Yellowheart“ ir „GET PROTOCOL NAUD“ „blockchain“, kad išleistumėte patikrinamus skaitmeninius bilietus, užkertant kelią padirbinėjimams ir įgalinant intelektualiąsias sutartis, kad įvykių organizatoriams būtų užtikrinta perpardavimo apribojimai ir pajamos. Šis modelis užtikrina, kad menininkams, vietoms ir gerbėjams būtų naudinga sąžininga kainodara, išskirtinis turinys ir sklandūs antriniai pardavimai, kartu integruojant realaus pasaulio prieigą prie skaitmeninių nuosavybės paskatų, tokių kaip lojalumo privilegijos ar išskirtinė patirtis.
Pasinaudodamas „Defi“ akimirksniu, patikimais mokėjimais ir NFT už autentifikuotą bilietų pardavimą, „Web3“ keičia, kaip gyvi įvykiai yra pinigai, gerina saugumo ir gerbėjų įsitraukimą taip, kaip tradiciniai bilietų pardavimas negali.
Sergiy Till
Generalinis direktorius, „Fintech“ ekspertas, „SoftJourn“
Apdovanojimai su realaus pasaulio verte
Vienas prekės ženklas, su kuriuo susidūriau, yra „Starbucks Odyssey“. Iš esmės tai yra jų lojalumo programa, tik su „Web3 Tech“ pabarstyta rimtai kūrybingai. Jūs uždirbate šiuos skaitmeninius kolekcinius antspaudus atlikdami linksmą veiklą (viktorinos/iššūkiai). Smagi dalis: Šie antspaudai iš tikrųjų išpirktų naudą, pavyzdžiui, virtualios kavos degustacijos ar kelionės į kavos ūkius. Panašu, kad jie tam tikra prasme padarė visą apdovanojimų patirtį, tačiau tokį, kuris vis dar yra pririštas prie realaus pasaulio vertės. Sąžiningai, tai, kaip aš matau ką nors tokio paprasto, kaip atlygis, priėmė šuolį, kad taptų tokia interaktyvia, „Web3“ maitinama patirtimi. Tai verčia manyti, kad yra tikrai daug neišnaudotų galimybių, kad kiti prekės ženklai galėtų padaryti kažką panašaus.
Nathanas Barzas
Finansų patarėjas, vadybos ekspertas, įkūrėjas ir generalinis direktorius, „Docva“
Siūlo saugius nuosavybės pervedimus
Aš atidžiai stebėjau, kaip „Web3“ keičia pramonės šakas, ypač nekilnojamojo turto ženklą. Vienas įtikinamas pavyzdys yra „Propy“ – platforma, leidžianti naudoti nekilnojamojo turto operacijas naudojant „blockchain“. Tai sujungia fizinius ir skaitmeninius pasaulius, leisdamas pirkėjams įsigyti nekilnojamojo turto kaip NFT, užtikrinant greitą, skaidrų ir neperšlampamą nuosavybės pervedimus. Šis modelis pašalina tipišką teisinį ir administracinį vėlavimą, todėl investavimas į nekilnojamąjį turtą tampa lengvesnis ir labiau tarptautinis.
Novatoriškiausia tai yra jos intelektualių sutarčių sistema, kuri automatizuoja ir sumažina sukčiavimo riziką dėl sutarčių – tai, ką mes visada pabrėžiame apie teisinį laikymąsi. Korporacijoms „Web3“ priėmimas žada didesnį saugumą, efektyvumą ir naujus investicijų šaltinius. Jei įsitraukiate į šią areną, svarbiausia užtikrinti reguliavimo atitiktį, nes vis dar plėtojamos teisinės sistemos.
Danielis Cookas
Verslo plėtros specialistas, KM Philly
Suteikia vientisą integraciją
Vienas „Web3“ verslo modelis, kuris iš tikrųjų sujungia fizinius ir skaitmeninius pasaulius tokiu būdu, kuris turi prasmę, yra „Atpirkimas“ – platforma, leidžianti žmonėms naudotis savo telefono numeriais reikalauti ir prekiauti NFT, nereikalaujant kriptovaliutų piniginės.
Kodėl tai žaidimų keitiklis? Daugelis „Web3“ projektų kovoja, nes laive yra košmaras – žmonės nenori kovoti su piniginių nustatymu, sėklų frazių tvarkymu ar dujų mokesčių nustatymu, kad galėtų pasiekti skaitmeninį turtą. Išpirkimas tai išsprendžia leisdamas prekės ženklams išduoti NFT, kuriuos galima reikalauti per SMS arba „WhatsApp“, iškart susiejant skaitmeninį turtą su realaus pasaulio tapatybe be jokios „blockchain“ trinties.
Realaus pasaulio pavyzdys: Muzikos festivalis, bendradarbiaudamas su „Repeem“ platinti NFT pagrįstus VIP leidimus. Užuot privertę dalyvius šokinėti per „Crypto Hoops“, jie tiesiog nuskaitydavo QR kodą, įvedė savo telefono numerį ir strėlės – VIP prieiga yra užtikrinta kaip NFT jų vardu. Jokių piniginių, jokių „Metamask“, tiesiog sklandi fizinio įvykio ir skaitmeninio turto integracija.
Tai daro įtikinamą tai, kad „Web3“ tai nėra „Web3“. Tai iš tikrųjų išsprendžia tikrąją problemą-tai prekės ženklų suteikimas yra būdas integruoti skaitmeninę nuosavybę, nepriverčiant vartotojams tapti kriptovaliutų gimtoju. Įsivaizduokite potencialą: lojalumo programos, skaitmeniniai kvitai, autentifikuoti kolekcionuojami daiktai – visi susieti su tokiu paprastu kaip telefono numeris.
Toks „Web2.5“ požiūris yra tas, kuris paspartins pagrindinę „blockchain“, o ne projektus, kurie tikisi masinio visiško kriptovaliutos infrastruktūros priėmimo per naktį.
Priyanka Prajapati
Skaitmeninis rinkodaros specialistas, „Brainspate“
Jungiasi skaitmeninis ir fizinis
„Swash“, „blockchain“ varoma lojalumo programa, yra puikus „Web 3.0“ verslo modelio, sujungiančio fizinius ir skaitmeninius pasaulius, pavyzdys. Uždirbdami skaitmeninius žetonus, įsitraukdami į prekės ženklą ar pirkdami fizines prekes, vartotojai gali juos išpirkti už produktus, paslaugas ar apdovanojimus skaitmeninėje erdvėje. Šis hibridinis lojalumo modelis skatina įsitraukimą tiek į fizines, tiek skaitmenines erdves. „Swash“ yra tik vienas pavyzdys; Yra keletas kitų „Web3“ verslo modelių, kurie taip pat sėkmingai sujungiantys du pasaulius.
Arslan Naseem
Generalinis direktorius, Kryptomind
Siūlo išskirtinę prieigą prie produkto
Vienas iš įtikinamiausių „Web3“ verslo modelių, sujungiančių fizinius ir skaitmeninius pasaulius, yra prabangūs NFT, turintys išskirtinę prieigą prie gaminio, kurį iliustruoja Louis Vuitton's per lobių kamienus.
„Louis Vuitton“ pristatė „Phigital“ nuosavybės modelį, kai aukščiausios klasės vartotojai perka „SoulBound NFT“, kurie yra prieigos raktai prie riboto leidimo fizinių produktų ir VIP prekės ženklo patirties. Skirtingai nuo standartinių NFT, kuriuos galima perparduoti, šis skaitmeninis turtas yra neperleidžiamas, užtikrinantis išskirtinumą.
Kodėl tai yra žaidimų keitiklis:
- Užkirstų kelią padirbinėjimui – „blockchain“ autentifikavimas patikrina tiek skaitmeninio, tiek fizinio produkto nuosavybę.
- Revoliucionuoja prekės ženklo lojalumas – vietoj tradicinių narystės NFT turėtojai įgyja nuolatinę prieigą prie aukščiausios kokybės kritimų ir patirties.
- Sumaišykite skaitmeninį kolekcionavimą su realaus pasaulio trūkumu-ribotas prieinamumas sukuria įmontuotą paklausą, panašią į prabangius laukiančiųjų sąrašus.
Šis modelis sukuria precedentą už mados ribų. Įsivaizduokite aukščiausios klasės automobilio pirkimą, kuriame jūsų NFT veikia kaip nuosavybės įrodymas, techninės priežiūros istorija ir kvietimas į elitinius renginius. Kai „Web3“ subręsta, prekės ženklai, kurie sklandžiai integruoja skaitmeninį išskirtinumą su realaus pasaulio naudingumu, paskatins kitą prekybos raidą.
Ahmed Yousuf
Finansų autorius ir SEO ekspertas, „Cointime“ vadovas