AB „Panevėžio energija“, siekdama tvarumo, užtikrinant vartotojų duomenų saugumą bei mažinant sąskaitų ruošimo ir pristatymo išlaidų įtaką šilumos kainoms, atsisako popierinių sąskaitų teikimo.
Praėjusiais metais sėkmingai įgyvendinusi pilotinį projektą Pasvalio rajone, Bendrovė per 2025 metus atsisakys popierinių sąskaitų teikimo centralizuoto šilumos tiekimo vartotojams Panevėžio mieste ir rajone (Liūdynėje ir Pažagieniuose), Kėdainių, Rokiškio, Kupiškio ir Zarasų rajonuose.
„Popierinių sąskaitų atsisakymą paskatino kelios priežastys. Pirmiausia, sąskaitų spausdinimas ir išnešiojimas per metus kainuoja daugiau nei 94 tūkst. Eur. Žinoma, ši suma įtakoja sąskaitas už šildymą visiems Bendrovės vartotojams, o to norime išvengti. Antra – atsisakius popierinių sąskaitų ir klientai, ir Bendrovė prisidės prie tvarios ir aplinkai draugiškesnės aplinkos kūrimo. Galiausiai, pastebime besikeičiančius klientų įpročius – vis daugiau žmonių patys linkę atsisakyti popierinių sąskaitų, kiti sąskaitų gavimo būdai jiems yra priimtinesni,“ – sako Panevėžio energijos Klientų aptarnavimo tarnybos viršininkas Vidmantas Žalkauskas.
AB „Panevėžio energija“ pastebi augantį klientų, atsisakiusių popierinių sąskaitų, skaičių. Šiuo metu iš daugiau nei 62 tūkst. klientų nepopierines sąskaitas jau pasirinkę gauti apie 44 proc. vartotojų. Juos sąskaitos ir informacija apie mokėtinas sumas pasiekia pačių pasirinktu būdu: elektroniniu paštu, naudojantis Bendrovės savitarnos portalu bei programėlėmis „Viena sąskaita“ ar „Perlas Go“. Galimybę pasirinkti sąskaitos ir mokėtinos sumos būdą turi visi Bendrovės klientai. Kliento kortelė bus įteikta visiems, dabar gaunantiems popierines sąskaitas.
Bendrovės prieš pusmetį įgyvendintas pilotinis popierinių sąskaitų atsisakymo projektas Pasvalio rajono savivaldybėje pasiteisino ir buvo palankiai sutiktas klientų.
„Nuo 2024 m. lapkričio mėnesio, atsisakius popierinių sąskaitų teikimo Pasvalyje, daugiausiai vartotojų pasirinko gauti sąskaitas elektroniniu paštu (55 proc.), o senyvo amžiaus gyventojams, neturintiems kompiuterio ar nemokantiems naudotis internetu bei sąskaitų apmokėti per elektroninę bankininkystę, buvo suteiktos Kliento kortelės. Įmokų surinkimo terminale (vietose), nuskenavus kortelę, galima matyti praėjusio periodo fiksuotus karšto vandens skaitiklio rodmenis, mokėtiną sumą už ataskaitinį mėnesį, o kartu deklaruoti karšto vandens skaitiklio rodmenis ir apmokėti priskaitytą sumą. Džiaugiamės, nes nusiskundimų iš vartotojų dėl popierinių sąskaitų atsisakymo Pasvalyje nesulaukėme, pokyčiai įvyko sklandžiai, dabar esam pasiruošę sėkmingai plėsti šią praktiką,“ – sako V. Žalkauskas.
Siekiant užtikrinti, kad visus klientus sąskaitos pasiektų laiku, AB „Panevėžio energija“ kviečia patikslinti savo kontaktinius duomenis (el. pašto adresą arba telefono numerį). Tai galima padaryti paskambinus Bendrovės tel. +370 45 501050, el. paštu klientai@pe.lt , arba atvykus į AB „Panevėžio energija“ klientų aptarnavimo skyrių savo mieste.
Visą Jums aktualią informaciją rasite AB „Panevėžio energija“ interneto svetainėje: www.pe.lt.
• Publikacija dalinasi Lietuvos regionų naujienų portalas „Miesto naujienos“. Naujieną paskelbė „Rokiškio rajono savivaldybė“. Daugiau sau ir savo miestui aktualių naujienų rasite portale www.miestonaujienos.lt.