„Beluga“ bando pritraukti tikrus vartotojus į kriptovaliutą


„Crypto“ neturi atradimo problemų, ji turi pasitikėjimo problemą.

Projektus vis dar pradeda keliolika, likvidumas grįžo, o KT yra garsesnis nei bet kada anksčiau. Tačiau nors memes skraido ir rinkos kepuraitės siurbia, per šį ciklą kabo tyli tiesa: pramonė vis dar stengiasi pasiekti tikras vartotojai. Ne robotai. Ne viešai neatskleista informacija. Ne anoniminiai banginiai, ūkininkaujantys. Žmonių. Smalsūs, kasdieniai vartotojai, norintys dalyvauti, bet nežino, nuo ko pradėti.

„Beluga“, kurios investuotojai apima pagrindinius „Coinbase“, „Kraken“, „Ripple“ ir dar daugiau, vykdytojus, eina po šio spragos, o ketvirtį – įrodė, kad ji žino, kur siekti.

Platforma baigė ketvirtį su rimtu sukibimu – daugiau nei 123K pasekėjų X ir 75K informacinių biuletenių abonentams. Be to, du jų klientai, „Plume Networks“ ir „SUI's Walrus“, turėjo du geriausius metų pradžią. Bet tie skaičiai nėra istorija. Pasakojimas yra tai, kaip „Beluga“ keičia gravitacijos centrą nuo influenceriu orientuotų paleidimų ir nesantaikos hipe ciklų prie kuruojamo, duomenų pagrįsto atradimo, kuris iš tikrųjų gerbia vartotojo laiką.

Didelis sūpynės čia nėra dizainas ar kalba, tai požiūris. Beluga nebando „tapti virusiniu“. Tai yra platformos kūrimas, kuris daro prielaidą, kad žmonės nori aiškumo. 50 populiariausių „Tokens“ paleidimo sąrašų yra kuruojamas, nemokamai suplanuotas įtikinamiausių paleidimų suskirstymas. Jos „Starterpack“ mokosi ir uždirba kampanijas su „Bonk“, „Dvyniai“, „Aptos“ ir kitais yra struktūrizuoti laivo srautai, kurie iš tikrųjų mokyti Vartotojai, kaip naudoti produktą, o ne tik užmokestis.

Ir dabar jie išleido viešą prekybinę piniginę – tikros pozicijos, tikros našumo, jokių dūmų ir veidrodžių. Pasaulyje, kuriame „skaidrumas“ dažnai reiškia selektyviai pasidalyti PNL ekrano kopija, „Beluga“ įdeda odą į žaidimą.

Vibe čia skiriasi. Daugelis kriptovaliutų projektų kalba apie „Degen“ pramonės kompleksą – „Beluga“ kalbasi su jūsų pusbroliu, kuris nusipirko $ Doge 2021 m. Ir vis dar net neįsivaizduoja, kas yra tiltas. Tai nėra kasimas. Tai rinka. Jei per ateinančius kelerius metus „Crypto“ eis į borto milijonus, kažkas turi sukurti infrastruktūrą ne Tiesiog optimizuotas sužadėtuvių auginimui.

Prie to pagreičio pridedamas neseniai patarėjas Dan Yoo, buvusio „Coinbase“ VP ir „Nerdwallet COO“ paskyrimas Dan Yoo. Jis nėra kažkoks tik investuotojo vardas. Jis padėjo išplėsti vieną patikimiausių „Fintech“ švietimo platformų per pastarąjį dešimtmetį. Jo perkėlimas signalizuoja, kad „Beluga“ nėra patenkinta „Token News“ svetainė, ji nori tapti numatytąja „Crypto“ sąsaja pagrindiniams vartotojams.

Ironija ta, kad Beluga nesijaučia „pagrindine“. Jis jaučiasi švarus, apgalvotas, net šiek tiek retro, pabrėždamas kokybę, o ne triukšmą. Ir rinkoje, kurioje buvo matoma dešimtys žetonų atradimo įrankių, liepsnojančių pagal mokamą mechaniką, tai yra sveikintinas poslinkis.

Taigi, ne, Beluga ne tik auga. Tai aktyviai meta iššūkį, kaip mes laive, ugdome ir pradedame kriptovaliutą. Jei naujos kartos vartotojai bus iš „Echo“ kameros už jo ribų, jiems reikės jiems sukurtų įrankių, ne tik laiko.

Šiuo metu „Beluga“ yra vienas iš nedaugelio projektų, tokių kaip šis tikslas.

Spenceris Hulse'as

Spenceris Hulse'as yra „Grit Daily Group“ redakcija. Jis dirba kartu su platformos lyderystės tinklo nariais ir apima daugybę naujienų segmentų.



Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -