Tokie CEX kaip „EarnBIT“ bando įveikti nuolatinę, kankinančią kriptovaliutų problemą – gilų pasitikėjimo trūkumą. Įrodymai yra visur – nuo garsenybių palaikomų siurbimo ir išmetimo iki sudėtingų kilimėlių traukimų, kurie atima milijonus iš viltingų investuotojų.
Harvardo verslo mokyklos ir Indianos universiteto atliktas tyrimas, išanalizavęs 36 000 influencerių tviterių, nustatė nuoseklų modelį. Įtakingų asmenų reklamuojamas turtas pirmą dieną vidutiniškai atgavo 1,83 %, tačiau per kelias dienas tai pasikeitė į reikšmingą neigiamą grąžą, todėl po trijų mėnesių buvo prarasta vidutiniškai 19 %.
Tada yra įsilaužimų ir sukčiavimo. „Chainalysis“ apskaičiavo, kad vien per pirmąjį 2025 m. pusmetį kriptovaliutų buvo pavogta daugiau nei 2,17 mlrd.
Daugelį metų siūlomi sprendimai buvo nepatogūs. „Atlikti savo tyrimus“ yra kilni, bet nepaprasta mantra paprastam žmogui. Reguliavimo susidorojimas, nors ir būtinas, dažnai atrodo kaip amžinas pasivijimo žaidimas. Ir pasikliauti vien influencerio žodžiu pasirodė pavojingai nepastovi strategija.
Nuo „Hype“ iki objektyvios reputacijos grandinėje
Naujas, ekologiškesnis sprendimas atsiranda pačioje ekosistemoje, pasitelkiant pačią technologiją, kuri ją veikia: blokų grandinę.
Įsivaizduokite sistemą, kurioje kūrėjo ar projekto patikimumas matuojamas ne jų sekėjų skaičiumi, o skaidriu, algoritminiu balu, pagrįstu patikrinamais grandinės duomenimis.
Jau matome pirmuosius šios ateities planus. Platformos pradeda eksperimentuoti su „pasitikėjimu pagrįstomis“ funkcijomis, siekdamos algoritmiškai atskirti patikimus nuo neatsargių.
Būsima „EarnBIT Streaming“ platforma, kurią palaiko EBT žetonas, ne tik reitinguos transliuotojus pagal žiūrovų skaičių, bet ir pagal sudėtinį balą, atspindintį jų istorinį tikslumą, ilgalaikį jų vadinamų sandorių našumą ir bendruomenės įsitraukimo kokybę.
Įrodytas nuopelnas, palyginti su reklaminiu išprusimu
Tikslas – sukurti savireguliuojančią ekosistemą. Srautinės transliuotojas, kuris nuolat teikia vertingą analizę ir kurio kopijavimo pasiūlymai įrodo, kad yra patikimi, pakiltų į gretas, įgytų daugiau matomumo ir pasitikėjimo. Ir atvirkščiai, tų, kurie reklamuoja žlugusius projektus arba „siurbia ir išmeta“, jų reputacijos balas smarkiai sumažės, o tai iš esmės nustumtų juos į šalį.
Pasekmės yra reikšmingos. Vartotojams jis sumažina triukšmą ir siūlo duomenimis pagrįstą kompasą chaotiškoje rinkoje. Teisėtiems kūrėjams ir analitikams tai yra būdas būti pripažintiems už kompetenciją, o ne tik už rinkodaros biudžetą. Pramonei tai yra svarbus žingsnis brandos link, kuriant sistemą, kurioje pelnytas pasitikėjimas, skaidrumas ir integruotas tiesiogiai į mūsų naudojamas platformas.
Žinoma, jokia sistema nėra tobula. Patys algoritmai turi būti atsparūs manipuliavimui. Bet kryptis aiški. Kriptovaliutų įsitraukimo ateitis gali būti grindžiama ne anoniminiais pažadais, o nekeičiamu, grandinėje veikiančiu patikimumo atnaujinimu.
