Majamis, Florida, 2025 m. Rugpjūčio 11 d., „Chainwire“
„Floki“ pavyzdinis žaidimas „MMORPG“, Valhalla, oficialiai pateko į JAV pagrindinę dalį debiutavusi savo pirmosios nacionalinės televizijos reklamos.
30 sekundžių taškas buvo rodomas rugpjūčio 9 d., Šeštadienį, 18.30 val. EST per Valhalla interviu segmentą „New Street“. Ateinančias 60 dienų žiūrovai visoje JAV pamatys „Valhalla“ „Viking“ tematikos nuotykius, demonstruojamus 350 reklamų, transliuojamų „Bloomberg“, „Fox Business“ ir CNBC.
Tikimasi, kad kampanija pasieks daugiau nei 1 milijardą namų ūkių, pažymint vieną ambicingiausių žiniasklaidos priemonių, kurios stumiasi Floki istorijoje.
„TV Commercial Blitz“ yra dalis „Floki“ anksčiau paskelbtos trijų mėnesių JAV žiniasklaidos kampanijos su „New Street“, kuria siekiama skatinti „Valhalla“ supratimą po jos birželio 30 d. „Mainnet“ starto.
Į šias plačias reklamines pastangas apima dviejų mėnesių „Floki“ atstovo interviu apie „Fox Business“ ir „Bloomberg“ televiziją, teikiančius remiamą programavimą daugiau nei 219 milijonų JAV namų ūkių. Pokalbius papildys nuolatinė didelio poveikio „Valhalla“ reklamos rotacija svarbiausiomis darbo valandomis.
Kampanija taip pat apima ne tik televiziją. „Floki“ užsitikrino skaitmeninio skelbimų lentos perėmimą Niujorko „Times Square“ širdyje. Skelbimai pasirodys „Iconic Reuters 42nd Street“ skelbimų lentoje iki 20 kartų per valandą per keturias savaites kiekvieną mėnesį, o pradinis bėgimas pabrėžia „Valhalla“ svaiginančią „Metaverse“ patirtį. Šis vaizdinis dominavimas vienoje judriausių pasaulyje sankryžų užtikrina, kad „Valhalla“ prekės ženklas bus milijonų pėsčiųjų ir priemiesčių centras.
Be televizijos ir lauko aprėpties, „Floki“ partnerystė su „New On New On The Street“ suteikia stiprų skaitmeninio ir spaudos platinimo komponentą. Mėnesiniai NYSE grindų ir ekosistemų atvejų tyrimai padės padėti Floki ir Valhalla kaip „blockchain“ žaidimų lyderiams.
Kampanija taip pat pasitelks „Street“ 3,16 mln. „YouTube“ abonentų, kartu su savo socialinės žiniasklaidos kanalais, užtikrinant 12 mėnesių archyvinę prieigą ir SEO optimizuotą pasiekiamumą.
Investuotojų įsitraukimas bus dar viena fokusavimo sritis kampanijos metu. „Floki“ planuoja dalyvauti tarpininkų susitikimuose ir pasveikinimuose, į mažmeninę prekybą orientuotus susibūrimus Niujorke ir virtualius pristatymus šeimos biuruose bei akredituoti investuotojai.
Apie Valhalla
„Valhalla“ yra „blockchain“ pagrindu sukurtas MMORPG, įkvėptas skandinavų mitologijos, siūlanti žaidėjams galimybę atrasti, sutramdyti ir kovoti su būtybėmis, vadinamomis Veras. Žaidime yra žaidėjų skatinama ekonomika ir šešiakampis mūšio laukas, skirtas dinaminei kovai. Galite žaisti žaidimą dabar, ir jis bus oficialiai paleistas „Mainnet“ 2025 m. Birželio 30 d. „Valhalla“ sukūrė „Floki“.
Sužinokite daugiau adresu https://valhalla.game/
Apie Floki
„Floki“ yra „Floki“ ekosistemos žmonių kriptovaliuta ir naudingumas. „Floki“ siekia tapti labiausiai žinomu ir labiausiai naudojama kriptovaliuta ir ketina pasiekti šį ambicingą tikslą, daugiausia dėmesio skiriant naudingumui, filantropijai, bendruomenei ir rinkodarai. Šiuo metu „Floki“ turi daugiau nei 550 000 turėtojų ir stiprų prekės ženklą, kurį pripažino milijardai žmonių visame pasaulyje dėl savo strateginės rinkodaros partnerystės.
Svetainė: https://floki.com
„Twitter“: https://x.com/floki
Susisiekite
Vidal
Pedro
Pulkas
Marketing@floki.com