Honkongas, Honkongas, 2025 m. lapkričio 8 d., „Chainwire“.
Anot Hash Global, spartus GameFi ir X-to-Earn augimas ir vėlesnis nuosmukis 2021 m. paskatino suvokimą, kad „pramogoms nereikia Web3“. Tyrime pažymima, kad šiuos ankstyvus rezultatus lėmė negilus turinys, netvarios finansinės paskatos ir tikro vartotojų įsitraukimo stoka. Pagrindinė vertybė, kurią Web3 galėtų suteikti pramogų sektoriui – skaidrus vertės paskirstymas, bendruomenės skatinamas dalyvavimas ir turtu pagrįstas paskatų derinimas – niekada nebuvo prasmingai ištirta.
„Hash Global“ tebėra įsitikinęs, kad pramogos yra natūraliausias masinio „Web3“ pritaikymo taškas. Pramogos iš prigimties pasižymi dideliu srautu, stipriomis bendruomenėmis ir patikrintais pajamų gavimo modeliais. Kai Web3 yra integruotas su tikru turiniu ir realiu vartotojų elgesiu, finansiniai mechanizmai iš spekuliacinių priemonių virsta pagrindine ekonomikos infrastruktūra. Tai yra pagrindas to, ką Hash Global apibrėžia kaip „Web3 Entertainment“. Per pastaruosius metus tokie projektai kaip MEET48 pradėjo diegti šią paradigmą, kurti tvarias žetonų sistemas, stiprinti turiniu grindžiamą įsitraukimą ir užtikrinti, kad ekosistemos vertė grįžtų į jų žetonų ekonomiką.
Išskirtinis šio ciklo bruožas yra generatyvaus AI atsiradimas. Naudojant tokius įrankius kaip „Sora2“, kūrybines kliūtis sumažinus iki beveik nulio, turinio kūrimas ryžtingai pereina prie UGC ir AIUGC. Tačiau „Web2“ platformos vis dar užfiksuoja didžiąją dalį vartotojų sukurtos vertės. Kadangi dirbtinis intelektas pagreitina vartotojų sukurtą turinį, struktūrinis prieštaravimas tarp kūrimo ir vertės fiksavimo taps netvarus. Web3 suteikia trūkstamą infrastruktūrą: kilmę, nuosavybę ir vertės perdavimą. Dirbtinis intelektas ir „Web3“ kartu atnaujins NST iš „vartotojų sukurto turinio“ į „naudotojų bendro kūrimo ekonomiką“, sukurdami sąžiningesnę ir atviresnę vertės apyvartą.
Šios transformacijos metu MEET48 tapo vienu stipriausių vykdytojų. MEET48, kurį sukūrė SNH48 ir ikoninio ritmo žaidimo „Audition“ komanda, sujungia AI, UGC, virtualių stabų sistemas ir Web3 ekonomiką į nuoseklią pramogų platformą. Projektas jau sukaupė 3,8 mln. aktyvių vartotojų, daugiau nei 500 000 tinklinių piniginių, daugiau nei 100 mln. sąveikų tinkle ir nuoseklų „BNB Chain“ socialinės kategorijos „Top-1“ reitingą. Po $IDOL TGE 2025 m. birželio mėn. Binance Alpha, PancakeSwap, Bitget, Gate ir MEXC, MEET48 FDV lapkričio mėnesį viršijo 164 mln.
MEET48 požiūris yra pirmiausia turinys. Naudodama kelių dešimtmečių stabų kūrimo pagrindą, komanda integruoja dirbtiniu intelektu pagrįstus personažų generavimo, scenos kūrimo ir atlikimo įrankius (AIDOL Producer) su tokenizuotu turinio išteklių pagrindu (Marso protokolu) ir metaversiniu socialiniu sluoksniu. Šis derinys leidžia vartotojams dalyvauti kuriant virtualų stabą ir įgyti nuosavybės teisę. Du mechanizmai apibrėžia MEET48 Web3 architektūrą: Kūrybiškumo įrodymas (PoC), patvirtinantis kūrėjo vertę per valdymą pagrįstą atpažinimą, ir virtualaus pasaulio turtas (VWA), leidžiantis virtualiems stabams ir turiniui egzistuoti kaip parduodamam, nuosavybės teise priklausančiam skaitmeniniam turtui. PoC suteikia sutarimą; VWA suteikia ekonominę formą.
Nedaug Web3 pramogų projektų turi panašų vykdymo gylį. Technologiniu požiūriu MEET48 naudojasi dideliais patentuotais duomenų rinkiniais ir 500 žmonių mokslinių tyrimų ir plėtros komanda, apimančia virtualius žmones, muzikos / šokių modelius, AI agentus ir metaversijos technologijas. Veiklos požiūriu komanda anksčiau sukūrė didelio masto pramogų sistemas, įskaitant penkis SNH48 pogrupius ir 30 milijonų gerbėjų ekosistemą. Kad eismas būtų šaltas, MEET48 pristato SNH48 balsavimo grandinę, paleidžia Web3 virtualų stabų žaidimą (AuditionsGO) ir kartu su Tencent Video kuria pirmąją pasaulyje AI Idol konkurso laidą. Tai sukuria tiesioginius kelius nuo pagrindinės auditorijos iki dalyvavimo grandinėje.
Kadangi MEET48 iš programos tampa infrastruktūra, jos ilgalaikis tikslas yra sukurti išsamią Web3 pramogų ekosistemą. MEET Labs plečiasi į GamingFi ir planuoja sukurti su EVM suderinamą PoC Layer2 BSC ekosistemoje. Ši šoninė grandinė integruos vartotojus, išteklius, programas ir kūrėjų ekonomiką į vieningą aplinką, leisdama išplėsti pramogų išteklius, kelių pramonės šakų srauto nukreipimą ir pasaulinę vieningą vartotojų sistemą. Panašiai kaip „Binance“ sukūrė BNB grandinę kaip finansinį „Web3“ stuburą, MEET48 siekia sukurti pagrindinę pramogų tinkle infrastruktūrą – „On-chain Netflix“.
IDOL, ekosistemos prieigos raktas, yra pagrindinis platformos vertės nešėjas. Atspindėdamas BNB vertės fiksavimo logiką, IDOL sujungia stiprų naudingumą (balsavimą, pirkimą, turinio sąveiką) su dvigubais deginimo mechanizmais, kurie mažina pasiūlą augant ekosistemos veiklai. Balsavimo fondo sudeginimas ir operacijų mokesčių deginimas sukuria struktūrinę defliaciją, o didėjantis turinys ir vartotojų paklausa skatina žetonų greitį. „Hash Global“ teigimu, IDOL šiuo metu yra tokioje stadijoje, kaip BNB 2019 m., o didelis augimo potencialas dar turi būti išnaudotas.
Galiausiai MEET48 ne tik kuria produktą, bet ir yra kategorijos pionierė. Sujungus AI, UGC ir Web3 ekonomiką su pasiteisinusiu pramogų varikliu, jis iš naujo apibrėžia, kaip turinys kuriamas, valdomas ir gaunamas pinigais. Kaip „Netflix“ pakeitė pramogų platinimo erą, MEET48 formuoja „Web3“ nuosavybės ir bendro kūrimo erą.
2025 m. lapkričio 4 d. MEET48, „Hash Global“ ir keli partneriai kartu sudarė „Web3 Entertainment Alliance“, siekdami skatinti pramonės bendradarbiavimą, bendrą srautą ir kelių ekosistemų plėtrą. Aljansas siekia paspartinti pagrindinių vartotojų įsitraukimą, palaikyti tvarų ekonominį dizainą ir paskatinti Web3 pramogų pritaikymą visame pasaulyje.
Norėdami gauti visą tyrimo ataskaitą, vartotojai gali apsilankyti oficialioje Hash Global svetainėje.
Apie MEET48
MEET48 yra pirmoji pasaulyje AIUGC ir gerbėjų ekonomikos ekosistemų bendruomenė, orientuota į pramogų industriją. Ji laikoma viena didžiausių Web3 taikomųjų programų projektų komandų visame pasaulyje, turinti 500 narių techninių ir MTEP komandą bei regionines operacijas Singapūre, Honkonge, Taipėjuje, Tokijuje, Seule ir Dubajuje. MEET48 siekia plataus masto socialinio Web3 technologijos pritaikymo (masinio priėmimo) per AIUGC turinio ekosistemą, kurios centre yra AIGC (animacija, IDOL, žaidimai ir komiksai) ir grafinę, intelektualią metaverso socialinę infrastruktūrą, pritaikytą Z kartos pramogų tendencijoms.
Svetainė: https://www.meet48.xyz/
„Twitter“ (X): https://x.com/meet_48
Telegrama: https://t.me/MEET_48
Susisiekite
Joanne
SUSIPAŽINTI48
meet48official@gmail.com
