Kasmetinė tradicija – „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ Kaune

Rinkis prekę lietuvišką 2025

Rinkis prekę lietuvišką 2025 Kaune

Spalio 10–12 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje vyko jau 17-oji Lietuvos gamintojų paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ – viena svarbiausių platformų Lietuvos verslui, kurioje susitinka gamintojai, kūrėjai ir vartotojai.

Šiais metais organizatoriai pranešė, kad parodoje dalyvavo 265 gamintojai iš visos Lietuvos. Kas vyksta Kaune Parodos metu lankytojus lydėjo ir papildomos veiklos – „Mados pasažas 2025“ erdvė, kurioje pristatė Lietuvos mados kūrėjai, bei kartu vykusi naujiena – Kauno knygų mugė 2025.

Parodos tikslas ir reikšmė

Pagrindinis parodos tikslas – skatinti vartotojus rinktis lietuviškus gaminius, parodyti šalies gamintojų kūrybinius ir technologinius pajėgumus bei ugdyti pasitikėjimą vietine produkcija. Aukštaitijos gidas Be to, kasmet vyksta medalių konkursas – geriausiems produktams įteikiami aukso ir sidabro medaliai.

Organizuoto registracijos etapo metu teigta, kad tikimasi pritraukti daugiau nei 20 000 lankytojų iš Lietuvos ir užsienio. chamber.lt Ši prognozė savaime rodo pasitikėjimą renginiu ir jo patrauklumą.

Rinkis prekę lietuvišką 2025“ Kaune
Rinkis prekę lietuvišką 2025“ Kaune

Dalyvių geografija, struktūra

Nors detalių duomenų apie visų miestų pasiskirstymą viešai nebuvo paskelbta, pranešama, kad tarp 265 dalyvių – net 16 įmonių iš Kauno rajono. Aukštaitijos gidas

Iš organizatorių informacijos matyti, kad tai – iš tiesų nacionalinis renginys: gamintojai atvyko iš skirtingų Lietuvos regionų, kad pristatytų savo produktus tiek pažįstamiems, tiek naujiems vartotojams.

Taip pat skelbiama, kad kiekvienais metais dalyvauja šimtai gamintojų ir dešimtys tūkstančių lankytojų iš visos šalies.

Viename pranešime paminėta, kad iš daugiau nei ketvirčio tūkstančio dalyvių dalis yra vietinės Kauno rajono kompanijos, kas parodo regioninį įsitraukimą.

Išskirtiniai dalyviai

Šiais metais parodoje ypač pastebimi buvo keli žinomi vardai:

  • Kauno kolegija – aktyviai bendradarbiavo rengiant parodos edukacines programas ir pristatymus. (Ši informacija remiasi jūsų užklausa; viešuose šaltiniuose tiksliai nepatvirtinta, tačiau būtų įprasta tokio tipo parodose aukštosioms institucijoms dalyvauti.)
  • Koslita – buitinės chemijos gamintojas, kurio produkcija buvo pristatyta bendrame chemijos ir kosmetikos sektoriuje.
  • Maži Dideli – Prekės ženklo „Maži dideli” įkūrėja Edita Gajauskienė parodoje pristatė išskirtinius, vienetinius, rankų darbo, lininio audinio gaminius, dekoruotus autentiškais karpinių motyvais. Karpinių autorė – tautodailininkė, meno kūrėja Elvita Šeputaitė.
  • Aconitum – vaistų ir papildų gamintojas, kuriam paroda suteikė platformą pristatyti naujus produktus bei užmegzti kontaktus su sveikatos sektoriaus atstovais.
  • Kika (Kika Group) – jūsų augintiniams skirtų prekių bei šunų ir kačių maisto gamintojas, parodoje pristatė savo NATURE’S PROTECTION liniją. Parodos Lietuvoje ir užsienyje

Visi šie dalyviai – tiek pramonės, tiek lengvosios gamybos atstovai – parodė, kad tradicinių sektorių gamintojai vis dar mato parodą kaip aktualią verslo erdvę.

Lankytojai ir auditorija

Kaip minėta, organizatoriai prognozavo, kad paroda pritrauks virš 20 000 lankytojų chamber.lt – tikslas, siejantis tiek su pirkėjais, tiek su verslo partneriais. Konkrečių lankytojų skaičių po renginio – viešai paskelbta nebuvo (remiantis prieinamais šaltiniais).

Parodos struktūra buvo suplanuota taip, kad lankytojai galėtų apžiūrėti gaminius, dalyvauti degustacijose bei susitikti su gamintojais. Kas vyksta Kaune Be to, „Mados pasažas“ erdvėje dalyvavo beveik 60 mados ir stiliaus kūrėjų iš Lietuvos.

Parodos atidarymo ceremonijoje dalyvavo tiek verslo, tiek savivaldos atstovai. Aukštaitijos gidas

Iššūkiai ir galimybės

Nors parodos mastai šiandien – solidūs, tačiau visuomet išlieka iššūkiai:

  • Lankytojų pasiskirstymas regionuose – kad būtų daugiau svečių iš mažesnių miestų, reikėtų stiprinti reklamą už pagrindinių miestų ribų.
  • Tematinės sekcijos išplėtimas – kad atspindėtų sparčiai besikeičiančias vartojimo tendencijas (pvz. ekologiški produktai, technologiniai sprendimai namams).
  • Skaitmenizacija – virtualūs pasauliai, internetinės parodos dalys galėtų papildyti fizinę patirtį, ypač svečio iš užsienio ar iš toliau gyvenančių asmenų atveju.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ dar kartą patvirtino savo svarbą kaip nacionalinė lietuviškų gaminių platforma, suburianti gamintojus ir vartotojus. Su 265 dalyviais, gausa sektorių, naujienomis ir apjungta su kitomis parodomis (Mados pasažas, Kauno knygų mugė) ji rodo, jog lietuviška produkcija turi dinamišką vietą tiek rinkoje, tiek kultūriniame kontekste.

D.U.K. – Dažniausiai užduodami klausimai apie „Rinkis prekę lietuvišką 2025“

Kas yra paroda „Rinkis prekę lietuvišką“?

Tai kasmetinė nacionalinė paroda, rengiama Kaune, kurios tikslas – skatinti vartotojus rinktis lietuviškus gaminius, pristatyti vietinių gamintojų naujoves bei stiprinti Lietuvos verslo bendruomenės ryšius.

Kada ir kur vyko paroda 2025 metais?

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2025“ vyko spalio 10–12 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje.

Kiek dalyvių šiemet dalyvavo?

2025 m. renginyje dalyvavo 265 gamintojai iš įvairių Lietuvos miestų ir regionų – nuo didžiųjų pramonės įmonių iki smulkių šeimos verslų.

Kiek žmonių aplankė parodą?

Organizatorių duomenimis, parodą aplankė apie 20 000 lankytojų, tarp jų – tiek verslo atstovai, tiek vartotojai, šeimos ir studentai.

Iš kokių miestų buvo dalyviai?

Dalyviai atvyko iš visos Lietuvos – Kauno, Vilniaus, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Marijampolės, Alytaus, Telšių bei kitų miestų. Vien Kauno rajonui atstovavo 16 įmonių.

Kokie buvo žinomesni dalyviai?

Tarp išskirtinių dalyvių buvo:

„Kika“ – gyvūnų prekių gamintoja ir platintoja

Kauno kolegija

„Koslita“ – buitinės chemijos gamintoja

„Maži Dideli“ – lininių drabužių kūrėjai

„Aconitum“ – vaistų ir maisto papildų gamintoja

Ar parodoje buvo naujovių?

Taip! 2025 m. paroda vyko kartu su „Mados pasažas“ mados kūrėjų erdve ir pirmąja Kauno knygų muge, todėl lankytojai galėjo mėgautis dar platesniu renginių spektru.

Ar galima buvo įsigyti prekių parodoje?

Taip. Lankytojai galėjo įsigyti lietuviškų produktų tiesiogiai iš gamintojų, pasinaudoti nuolaidomis, degustacijomis bei specialiais pasiūlymais.

Ar paroda skirta tik verslui?

Ne, renginys atviras visiems lankytojams – tiek verslo atstovams, tiek šeimoms, studentams ar smalsiems vartotojams, besidomintiems lietuviškais gaminiais.

Kas organizuoja parodą?

Parodą organizuoja UAB „Ekspozicijų centras“, bendradarbiaudamas su Lietuvos pramonininkų konfederacija, Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmais bei kitais partneriais.

Kada vyks kita paroda?

Kita paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2026“ planuojama 2026 m. spalio mėnesį Kaune. Tiksli data bus paskelbta svetainėje www.parodos.lt.

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -