„Telia“ pradeda kampaniją, kurioje kviečia nepraleisti Kalėdų telefone | BNS Spaudos centras

Artėjant gražiausioms metų šventėms, „Telia“ pristato jautrią, tačiau humoro nestokojančią kalėdinę kampaniją. Jos ašimi tampa dviprasmiška, bet kiekvienam lietuviui iki skausmo pažįstama frazė: „dėkitės, dėkitės“. Tik šįkart svetingas raginimas prie stalo kviečia ne papildyti lėkštę dar vienu šaukštu mišrainės, o sudėti telefonus į specialią „Ryšio dėžę“.

„Visada esame technologinių naujovių priešakyje, tačiau mums svarbu ne tik pati pažanga, o ir tai, kad inovacijos žmogui teiktų kuo didžiausią naudą. Technologijos turi stiprinti, o ne silpninti žmogiškąjį santykį. Todėl šiandien, siūlydami greičiausią ryšį, kartu kviečiame atrasti ir sveiką balansą tarp buvimo prisijungus ir gyvo bendravimo be ekranų. Rūpinamės, kad technologijos tarnautų žmonėms, o ne atvirkščiai. Todėl per šias Kalėdas kviečiame savo artimiesiems dovanoti savo laiką ir dėmesį“, – sako Vaida Jurkonienė, „Telia“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė.

Nuo statistikos prie pokyčio

Kampanijos aktualumą patvirtina „Telia“ tyrimas, atskleidžiantis ryškų atotrūkį tarp visuomenės norų ir elgesio: nors pusė lietuvių Kalėdas įsivaizduoja be telefonų, o 70 proc. ilgisi gyvų pokalbių, net 9 iš 10 vis tiek tikrina ekranus būdami su artimaisiais.

Dažnai „supakavus“ telefonus, būtent tėvai, o ne vaikai, nervingai žvilgčiodavo į Ryšio dėžę, nerimaudami, ar nepraleido svarbios žinutės. Tai tapo savotišku veidrodžiu signalu, kad atsitraukti nuo ekranų sunku ne tik vaikams. Vaizdo klipuose ši problema sprendžiama pasitelkus sukeistus vaidmenis. 

Viename klipų matome ne tėvus, o vaiką, kuris ramiai uždeda ekrano laiko limitus suaugusiesiems, taip primindamas, kas iš tiesų svarbu. Kitame klipe močiutės svetingas raginimas „dėkitės, dėkitės“ įgauna naują prasmę – ji kviečia ne vaišintis maistu, o sudėti telefonus į „Ryšio dėžę“, kad prie stalo sugrįžtų gyvas pokalbis.

Kai „Depeche Mode“ ir 7 valandos medžiagos susilieja į 70 sekundžių

„Kadangi klipo žinutė iš esmės yra švelni pastaba apie tai, kaip švenčiame turbūt svarbiausią metų šventę, buvo svarbu pasirinkti toną, kuris neskambėtų moralizuojančiai ar pamokslaujančiai. Pasitelkdami humorą ir žaismingumą, norėjome pasakoti istoriją taip, kad žiūrovas atsipalaiduotų, „nusiginkluotų“ ir, pilnai paniręs į klipo pasaulį, jame atpažintų save ir sugebėtų iš to pasijuokti“, – sakorežisierius Titas Sūdžius.

Šių metų kalėdiniuose klipuose nuotaiką atspindi ir muzika. Įsigijusi teises į legendinį „Depeche Mode“ hitą „Just Can‘t Get Enough“, komanda kartu su režisieriumi T. Sūdžiumi bei „Pete & Wolf“ studijos kūrėjais dainą adaptavo taip, kad ji savo struktūra ir nuotaika idealiai tarnautų istorijai. 

„Aikštelėje šį sykį buvo išskirtinai smagu. Kiekvienas komandos narys savo estetine pajauta puikiai tiko šiam darbui, o ir jaunasis aktorius stebino puikia vaidyba ir noru būti prieš kamerą, todėl filmavome kaip pašėlę ne tik tai, ką buvome suplanavę, bet ir tai, kas gimė spontaniškai. Galiausiai į montažinę atkeliavo apie septynias valandas medžiagos ir prasidėjo didysis galvosūkis – viską sutalpinti į 70 sekundes. Dėl to klipe galėjome panaudoti pačias ryškiausias ir emociškai paveikiausias scenas“, – reklamos užkulisius praskleidžia „Some Films“ režisierius.

Kaip šios idėjos atrodo ekrane, iliustruoja du skirtingi pasakojimai: klipą, kuriame „Ryšio dėžė“ tampa šventinio stalo simboliu, rasite čia, o ilgesnę istoriją apie tėvų ir vaikų santykį žiūrėkite čia.Klipų gamybą įgyvendino kompanija „Some Films“. Už kampanijos ir trumpojo klipo kūrybinę idėją atsakinga agentūra „Clinic 212“, o už ilgojo klipo – agentūra „Milk“.

Nuotaikinga vaizdo istorija – tik įžanga. Ekrane matomas įkvėpimas gali virsti tikrove. Visuose „Telia“ salonuose lankytojų jau laukia nemokamos „Ryšio dėžės“ ir specialūs Advento kalendoriai su veiklomis be ekranų. Visą šventinį laikotarpį bendrovė dalinsis ir praktiniais patarimais, kaip atrasti balansą tarp technologijų ir buvimo kartu. Juk maži dalykai kuria didžiausią ryšį.

Daugiau informacijos – kampanijos puslapyje.

„BNS Spaudos centre“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų turinį atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -