Kripto pasaulis kupinas naujovių, tačiau nedaugelis projektų nulaužė vieną didžiausių iššūkių: prieinamumą. Nors kūrėjai lenktyniauja, kad optimizuotų „blockchains“ ir padidintų mastelio keitimą, daugumai projektų vis dar nesugeba įvesti vidutinio vartotojo. Kūrėjams už $ San „Meme“ moneta, įkvėpta vaikščiojančio Shiba Inu, vardu San Chan, proveržis nebuvo tik techninis – ji buvo emocinga. Tai buvo apie ryšį, paprastumą ir tikslą.
Šios istorijos centre yra Japonijos influencininkas Kantaro Inagaki, kuris sulaukė didžiulio sekimo, pasidalindamas savo kasdieniais pasivaikščiojimais su savo „Shiba Inu“ šuniuku San Chanu. Turėdamas daugiau nei milijoną gerbėjų visose socialinėse platformose, „Kantaro“ susidūrė su klasikine „Web3“ problema: Kaip įtraukti įprastus žmones į kriptovaliutą, nepainiodamas ar susvetimėjęs?
„Jei turite kelis milijonus„ Tiktok “ir„ Instagram “stebėtojų, tada norite rasti būdą, kaip jiems prisijungti prie kriptovaliutų bendruomenės, nereikia jų laižyti į Solaną“, – aiškina jis.
Užuot privertę pasekėjus atsisiųsti pinigines ar išmokti „Blockchain Lingo“, „Kantaro“ ir „$ San“ komanda ėjo kitokiu keliu – tokiu, kuris susitinka su žmonėmis ten, kur jie jau yra. Jie pradėjo integraciją į „Shopify-to Solana“, todėl $ San tapo pirmuoju meme monetų projektu, kad „Merch“ parduotuvėje būtų galima vientisa „Web2-WEB3“ komercija. Tai paprastas procesas: gerbėjai perka gobtuvą, dangtelį ar marškinėlius taip, kaip jie būtų iš bet kurios internetinės parduotuvės. Tačiau užkulisiuose jų pirkinys tiesiogiai palaiko „$ San“ ekosistemą.
„Dabar kiekvienas gali palaikyti mus tiesiog pirkdami prekes, o technologijos taupo fone“, – sako Kantaro.
Naujovė nesustojo paprastumo. „Merch“ parduotuvė veikia pagal „pirkimo ir deginimo“ modelį, tai reiškia, kad kiekvienas pelno doleris naudojamas įsigyti „$ San Tokens“, kurie vėliau visam laikui pašalinami iš apyvartos. Tikslas? Norėdami sumažinti pasiūlą, padidinti trūkumą ir palaikyti ilgalaikę žetono vertę.
„„ Merch “yra gryna ne pelno iniciatyva, nes niekas nenori užsidirbti pinigų iš gerbėjų“,-sako jis. „Mūsų„ Shopify to Solana Technology “automatiškai perka ir sudegina $ San žetonus iš kiekvieno pardavimo pelno“.
Šis defliacijos mechanizmas taip pat valdo didesnę misiją. Kadangi mažiau žetonų apyvartoje gali reikšti stipresnę žetonų ekonomiką, ši sąranka tiesiogiai naudinga „San“ 10 metų labdaros planui. „Tai, kaip tai daroma, reiškia, kad tie žetonai niekada negali būti parduodami dar kartą ir daro teigiamą poveikį bendrai vertei“, – aiškina Kantaro, „tai reiškia, kad mūsų labdaros donorystė gali augti laikui bėgant“.
Erdėje, kurioje dažnai dominuoja hipe ir spekuliacijos, „San Chan“ projektas išsiskiria iš faktiškai pristatyti infrastruktūrą ir tai daro su nenugalimai mielu talismanu. Komanda nepadaro tik kriptovaliutų prieinamesne; Jie taip pat daro tai žmogiškesnę. Derindami naudingą techniką su nuoširdžia istorija, jie rado formulę, kuri rezonuoja su auditorija toli už tipiškos „Web3“ minios.
Ir jie dar nėra daromi. Kitas žingsnis yra pasidalyti šia technologija su kitais. „Mes iš tikrųjų planuojame atverti technologijas kitoms„ Solana Meme “monetoms, kad jos taip pat galėtų jas naudotis. Tai buvo natūralus kitas žingsnis ir mes jau turime partnerystės prašymus.”
Jei „$ San“ pavyks palengvinti kriptovaliutų įvaikinimą pagrindiniams vartotojams ir padeda kitiems projektams padaryti tuos pačius dalykus – tai galėtų pažymėti, kaip meme monetos yra suvokiamos ir naudojamos. Tai ne tik apie kitą žetoną. Kalbama apie tiltų statybą tarp skaitmeninės ekonomikos ir kasdienio gyvenimo.
Pritvirtinęs kriptovaliutų patirtį prie kažko, kas yra tokia pat relatoma ir džiaugsminga kaip šuns kelionė per Japoniją, Kantaro ir jo komanda galbūt rado būdą, kaip atsitiktinius pasekėjus paversti aktyviais dalyviais – vienu megztiniu vienu metu.
Atsisiųskite programą ir ištirkite „Fandom“ ateitį „iOS“ ar „Android“.