„Web3“ verslo modelių įvertinimas: raudonos vėliavos ir svarstymai

„Web3“ verslo modeliai pertvarko skaitmeninę ekonomiką, tačiau ne visi yra sukurti lygūs. Šiame straipsnyje pateikiami pagrindiniai svarstymai ir galimo raudonos vėliavos, kurias reikia stebėti vertinant šias novatoriškas įmones. Remdamiesi ekspertų įžvalgomis, skaitytojai išmoks įvertinti naudingumą, operatyvinį vientisumą, komandos patikimumą ir kitus svarbiausius veiksnius besivystančiame „Web3“ kraštovaizdyje.

  • Sutelkite dėmesį į naudingumą ir vartotojo vertę
  • Derinkite aiškią misiją su operatyviniu vientisumu
  • Įvertinkite komandą, trauką, technologijas ir rinką
  • Išspręskite tikras skaidraus valdymo problemas
  • Planuoti reguliavimo ir infrastruktūros iššūkius
  • Patikrinkite vertės pasiūlymą ir komandos patikimumą

Sutelkite dėmesį į naudingumą ir vartotojo vertę

Po daugelio metų šioje erdvėje aš išmokau nepaisyti žodžių ir sutelkti dėmesį į naudingumą. Mano pirmasis klausimas visada yra: „Ar„ blockchain “dalis iš tikrųjų sukuria galutinio vartotojo vertę, ar tai yra tiesiog pateisinimas prieigos raktas?“ Jei atsakymas nėra iš karto akivaizdus, ​​tai didžiulė raudona vėliava.

Teisėtumas atrodo kaip normalus verslas: jis turi produktą, turi klientų ir turi aiškų tikslą. Būkite atsargūs dėl projektų, kuriuose valdyme visiškai dominuoja kelios rizikos kapitalo firmos – tai tik centralizavimas su papildomais žingsniais. Tikras potencialas slypi projektuose, suteikiančiuose jų vartotojams, o ne tik jų ankstyviems investuotojams.

Jurijus Bergas
CBDO, „Finchtrade“


Derinkite aiškią misiją su operatyviniu vientisumu

Norint įvertinti „Web3“ verslą, reikia strateginės, aukšto lygio perspektyvos. Matome, kad sėkmingiausios įmonės sujungia aiškią misiją su stipriu vadovavimu ir operatyviniu vientisumu.

Sutelkite dėmesį į problemų sprendimą: ieškokite įmonių, nagrinėjančių prasmingus, sudėtingus iššūkius tokiose srityse kaip finansai, skaitmeninė tapatybė ar tiekimo grandinės. Ventuliai, turintys aiškų problemų sprendimą, natūraliai pritraukia aukščiausius vadovus, ieškančius poveikio.

Tokenomika ir paskatos: išnagrinėkite žetonų ekonomiką. Tvarios, gerai suderintos paskatos ir ilgalaikio planavimo signalo brandos ir strateginės įžvalgos.

Lyderystė ir valdymas: įkūrėjai ir vyresniosios komandos, turinčios įrodytą „FinTech“, „Blockchain“ ar kibernetinio saugumo patirtį, palaikomi skaidraus valdymo, sukuria aplinką, kurioje klesti vyresnieji talentai.

Įsitraukimas į reguliavimą: Aktyvus laikymasis yra konkurencinis pranašumas. Bendrovės, kurios užsiima taisyklėmis, demonstruoja operatyvinį rafinuotumą ir sumažina strateginių sprendimų riziką.

Traukimas ir operacijos: Stiprūs veiklos procesai, išmatuojami rezultatai ir strateginės partnerystės rodo gyvybingumo ir vykdymo galimybes.

Raudonos vėliavos: stebėkite neaiškią strategiją, netinkamas paskatas ar per daug pasitikėjimą spekuliatyviais žetonais, kurie gali atitraukti lyderius nuo prasmingo poveikio.

„Web3 Ventures“ greičiausiai pavyks sujungti vizionierių lyderystę, disciplinuotą tokenomiką, skaidrų valdymą, reguliavimo įžvalgą ir veiklos griežtumą. Jie sukuria „Elite Senior Talent“ magnetinę aplinką. Mes padedame šioms įmonėms sudaryti vykdomosios valdžios komandas, galinčias skatinti tvarų augimą ir ilgalaikes naujoves.

Paulius OwenasPaulius Owenas
FCA, „RecruitBlock“ generalinis direktorius ir įkūrėjas


Įvertinkite komandą, trauką, technologijas ir rinką

Įvertindami „Web3“ verslo modelio teisėtumą ir potencialą, apsvarstykite „keturis investavimo T“: komandą, trauką, technologijas ir TAM (bendra adresuojama rinka).

Projekto komanda dažnai laikoma vienu kritiškiausių veiksnių „Web3“ erdvėje. Pagrindinė raudona vėliava yra anoniminė komanda arba komanda, neturinti patikrinamų rezultatų, nes tai gali būti stiprus rodiklis, kad projektas nėra teisėtas.

Erezas Benas KikiErezas Benas Kiki
„ChainPort“ įkūrėjas


Išspręskite tikras skaidraus valdymo problemas

Kai vertinu „Web3“ verslo modelį, pradedu nuo to paties testo, kurį naudoju AI: ar jis išsprendžia tikrąsias problemas realiems žmonėms, ar tai tik vejasi hype? Technologija be aiškaus, vertingo naudojimo dėklo nepavyks, nesvarbu, koks prašmatnus žingsnis.

Antras dalykas, kurio ieškau, yra skaidrumas. Ar komanda gali paaiškinti, kaip veikia modelis? Kaip tai valdo? O kaip vertė teka per sistemą? Jei atsakymai yra neaiškūs, tai raudona vėliava.

Kitos raudonos vėliavos apima perdėtą fiksuotą grąžą, uždaras ekosistemas erdvėje, sukurtoje atvirumui, ir nėra matomo saugumo ar audito plano.

Stipriausi modeliai yra aiškūs. Jie yra atviri projektavimo ir realistiškiems keliams į įvaikinimą. Jei projektas negali jų išdėstyti, aš einu.

Aleksandras Jie riterisAleksandras Jie riteris
Įkūrėjas ir CTO, Smythos.com


Planuoti reguliavimo ir infrastruktūros iššūkius

„Web3“ modelio pagrįstumo išbandymas yra nedažna praktika, o vienas iš būdų tai padaryti yra nustatyti, kaip jis tvarko reguliavimo ir infrastruktūros trintį masto metu. 2018 m. Aš įsitraukiau į projektą, kuris atrodė kaip puiki idėja popieriuje, tačiau jis visiškai nepavyko, nes jis buvo paremtas tik biržose, kuriose išvardytos jo žetonas. Komanda nesigilino į atitikties išlaidas kituose regionuose, tokiuose kaip ES, kur teisinės apžvalgos gali trukti iki pusės metų ir patirti daugiau nei ketvirtadalį milijono dolerių teisinių ir licencijavimo mokesčių. Rimtas projektas jau planuoja ir paskelbia, kaip jis valdys auditą, intelektualiąsias sutarties saugumo apžvalgas ir jurisdikcijos kliūtis prieš viešą pardavimą.

Kai komanda negali pateikti priežasčių, su kuriomis įstatymais ji turi nagrinėti ar kokie techniniai auditai buvo atlikti, yra tikimybė, kad jis dažniausiai remiasi hipe. Geros komandos skelbia audituotus ataskaitas, atskleidžia jutiklio asmenis, į kuriuos jie priima, ir pateikia laiko juostą, ką jie ketina daryti, kuriuose datos, o ne neaiškios pažadų.

Suvrangsou DasSuvrangsou Das
„Global PR“ strategas ir generalinis direktorius, „EasyPr LLC“


Patikrinkite vertės pasiūlymą ir komandos patikimumą

Ko ieškoti:

  • Aiškus vertės teiginys, išsprendžiantis tikrąją problemą, o ne tik naudojant „blockchain“, nes tai madinga
  • Skaidri komanda, turinti patikrinamą patirtį ir matomus rezultatus tiekiant produktus
  • Aktyvi bendruomenė, orientuota į naudingumą, įvaikinimą ir realų naudojimo atvejus, o ne hipe ir spekuliacijas
  • Tvirta tokenomika, skatinanti ilgalaikį augimą, o ne tik greitai laimi viešai neatskleista informacija
  • Darbinis produktas arba MVP, kuris įrodo sąvoką veikiant

Raudonos vėliavos, kurių reikia saugotis:

  • Neaiškūs balta
  • Nerealios IG teiginiai arba garantuota grąža
  • Anoniminės komandos, kurios negalite patikrinti
  • Nėra realaus pasaulio taikymo ar įvaikinimo strategijos
  • Pernelyg sudėtingos žetonų struktūros, kurios daugiausia naudingos steigėjams

Kartą dirbome su klientu, tyrinėjančiu „Web3“ lojalumo platformą. Prieš paleidę, mes patvirtinome jų modelį atlikdami rinkos tyrimus, užtikrinome, kad jų baltasis popierius paaiškino naudingumą paprasta kalba, sukūrė skaidrumą į savo komandos viešus profilius ir sukūrė planą, susietą su realiais vartotojo gairėmis. Šis požiūris padėjo jiems pritraukti patikimus investuotojus ir išvengti spąstų, kurie sukelia daugybę projektų.

Mes padedame įmonėms peržvelgti hipe, todėl jų „Web3“ idėjos yra patikimos, patikimos ir galimybės augti.

Taylor HumphriesTaylor Humphries
Generalinis direktorius, reitingas


Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -