Xiamen, Kinija, 2025 m. Rugsėjo 10 d. / PRNewswire / – „Pop Culture Group Co., Ltd.“ („Bendrovė“) (NASDAQ: CPOP) šiandien paskelbė apie didelių strateginių investicijų į kriptovaliutą bitkoiną (BTC), iš viso 33 mln. USD ir atstovaujančią 300 BTC.
Tęsdamas savo įsipareigojimą skaitmeninėms naujovėms, „Pop Culter Group Co., Ltd.“ sukuria įvairaus kriptovaliutų fondo fondą, orientuotą į stabilų ir skaidrų turtą, įskaitant BTC, ETH ir BOT. Fondas siekia investuoti:
- Perspektyvios kriptovaliutos „Web3 Pan-intifitements“ trasoje;
- Projektai, turintys didelę investicijų vertę ir augimo potencialą;
- Aukštos kokybės nuosavybės projektai, suderinti su įmonės strategija ir verslu; ir
- Aukštos kokybės menininkų inkubacijos ar menininkų valdymo projektai.
„Huang Zhuoqin“, „Pop Culture Group Co., Ltd.“ generalinis direktorius, komentavo: „Mūsų strateginės kriptovaliutos investicijos žymi vizijos, skirtos sukurti ne tik visos pramogos platformą, bet ir pasaulinio„ Web3 “pramogų super ekosistemos, apimančios tiesiogines pramogas, skaitmenines pramogas, trumpus filmus ir menininko valdymą, ir mes siekiame sukurti„ Symbiootic “tinklą. Iš vienkartinės emocinės patirties pertvarkykite į tvariai vertinamą skaitmeninį turtą. “
Ši iniciatyva pabrėžia bendrovės poziciją, kaip integruoti skaitmeninį turtą ir pramogas, skatinant ilgalaikę vertę suinteresuotosioms šalims visame pasaulyje.
Apie CPOP (popkultūros grupė „Co., Ltd“):
„Pop Culture Group Co., Ltd“ yra kultūros pramonės operacijos įmonė, orientuota į Kinijos popkultūros industrializaciją, įtrauktą į Kaimanų salas, kurių pagrindinės operacijos yra Kinijoje. Bendrovė siūlo įvairias paslaugas, įskaitant tiesioginius pasirodymus, menininkų valdymą, intelektinės nuosavybės teises, kino ir televizijos produkciją, MCN (daugiakanalų tinklą) ir pramogų rinkodarą. Iš pradžių daugiausia dėmesio skyrė hiphopo kultūrai, „Pop Culture Group Co., Ltd“ tapo įvairios grupės, kurios specializuojasi Kinijos pop kultūroje. Jos išsami verslo ekosistema apima ir internetines, ir neprisijungusius platformas, įskaitant: 1) gyvų pramogų renginius (tokius kaip koncertai, muzikos festivaliai, gatvės šokių varžybos ir kiti pasirodymai); (2) skaitmeninių pramogų paslaugos; (3) menininkų valdymo ir agentūrų paslaugos; ir 4) investicijos į kino ir televizijos turinį ir kūrimą su kinų popkultūros elementais.
Saugaus uosto pareiškimas
Šiame pranešime spaudai yra į ateitį nukreipti teiginiai. Šie į ateitį nukreipti teiginiai apima žinomą ir nežinomą riziką ir neapibrėžtumus, jie grindžiami dabartiniais bendrovės lūkesčiais ir būsimų įvykių prognozėmis, kurios, jos manymu, gali turėti įtakos jos finansinei būklei, veiklos rezultatams, verslo strategijoms ir finansiniams poreikiams. Investuotojai gali nustatyti šiuos į ateitį nukreiptus teiginius pagal tokius terminus kaip „gali“, „valia“, „tikėtis“, „numatyti“, „tikslą“, „įvertinti“, „ketinti“, „planas“, „tikėti“, „tikėtina“, „potencialas“, „tęstis“ ar kitos panašios išraiškos. Išskyrus atvejus, kai įstatymai reikalauja, įmonė neprivalo viešai atnaujinti ar peržiūrėti jokių į ateitį nukreiptų teiginių, kad atspindėtų vėlesnius įvykius ar aplinkybes ar jo lūkesčių pakeitimus. Nors bendrovė mano, kad šie į ateitį nukreipti teiginiai išreikšti lūkesčiai yra pagrįsti, nėra garantijos, kad šie lūkesčiai pasirodys teisingi. Bendrovė primena investuotojams, kad faktiniai rezultatai gali iš esmės skirtis nuo numatomų rezultatų ir skatinti juos peržiūrėti kitus veiksnius, kurie gali turėti įtakos būsimiems jo rezultatams, kaip atskleisti bendrovės registracijos ataskaitose ir kitose paraiškose JAV vertybinių popierių ir biržos komisijai, kuriuos galima rasti tinklalapyje www.sec.gov.
Norėdami gauti klausimų, susisiekite:
„Pop Culture Group Co.“, Ltd.
El. Paštas: bodo@cpop.cn