Interneto patikimumas žmonėms rūpi labiau nei techniniai parametrai, atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas kokybinis gyventojų nuomonės tyrimas. Nauja „Bitės“ reklamos kampanija „Veikia, kad ir ką veiki“ rodo nuotaikingas situacijas, kai žmonės naudojasi patikimu ir sklandžiai veikiančiu internetu, rašoma „Bitė Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.
„Atliktas tyrimas atskleidė, kad žmonės labai gerai vertina interneto kokybę Lietuvoje. Taip pat, kad jiems nerūpi telekomunikacijų operatorių pasilyginimai – kieno internetas greitesnis, kieno tinklo aprėptis didesnė, nes visų kokybė labai panaši. Žmonės nori, kad internetas tiesiog sklandžiai veiktų, kad ir ką jie veiktų, kad ir kur būtų. Geras internetas yra tas, apie kurį negalvoji“, – pasakoja Ieva Urbonavičienė, „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.
Pasak jos, būtent ši tyrimo įžvalga ir tapo „Bitės“ tinklo pozicionavimo ir jį pristatančios reklamos kampanijos „Veikia, kad ir ką veiki“ pagrindu.
Kampanijos centre – netikėtos komiškos situacijos, kai žmonėms prireikia kokybiško „Bitės“ interneto. Penkių reklamos klipų serijoje galima pamatyti medyje įstrigusį parašiutininką, ramiai žaidžiantį žaidimą telefone, banglentininką, stebintį krepšinio rungtynių transliaciją, nuo ožkų sprunkančią mergaitę, dalyvaujančią vaizdo skambutyje su mama, meditacijos programėle besinaudojantį vaikiną bei koncerto akimirkas transliuojančią merginą.
Daugiau nei penkiasdešimt reklamos sprendimų
Kampanijos išskirtinumas – itin daug pagal kontekstą pritaikytų kūrybinių sprendimų.
„Siekdami kuo geriau atspindėti auditorijos interneto naudojimo įpročius ir situacijas, įgyvendinome daugiau nei penkias dešimtis idėjų. Pavyzdžiui, skaitmeninę reklamą pritaikėme pagal paros metą ir vietą. Vėlų vakarą socialiniuose tinkluose pasirodo žinutė „Dar vienas reels‘as ir miegot? Veikia, kad ir ką veiki. BITĖS internetas“. Atėjus į sporto klubą telefone galima pamatyti reklamą, klausiančią: „Atėjai į sporto klubą, bet scrollini?“.
Sulaukėme daug pozityvaus grįžtamojo ryšio dėl sprendimo įtraukti reklamą į krepšinio rungtynes – arenos kubas virto „scroll cam“, fiksuojančia naršančius sirgalius. Norėjome, kad kampanijos žinutė veiktų visur, kur žmonės naudoja internetą“, – paaiškina I. Urbonavičienė.
Kūrybinė komanda ir filmavimo užkulisiai
Kūrybinės idėjos autoriai – ilgametė „Bitė Lietuva“ partnerė, reklamos agentūra „Sons & Daughters“. Vaizdo klipų gamyba pasirūpino studija „Con Artist“.
„Penki skirtingi klipų scenarijai, unikalūs personažai ir viena bendra idėja – internetas, kuris veikia. Komanda puikiai įgyvendino kūrybinę viziją. Režisieriaus Tito Sūdžiaus ir operatoriaus Simono Glinskio tandemas visoms istorijomis suteikė vieningą kinematografinį braižą. Parašiutininko medyje scena rūpinosi kaskadininkų komanda, kuriai vadovavo Tomas Ereminas, dirbęs tokiuose filmuose kaip „Thor“, „Game of Thrones“, „Stranger Things“.
Turėjome ir iššūkių: klipus filmavome spalio mėnesį, orai nelepino, tad gelbėjo kantrybė ir dirbtinė saulė. Ilgiau nei tikėjomės užtruko banglentininko paieška, nes reikėjo rasti tinkamą aukšto meistriškumo sportininką. Žąsys nebuvo nusiteikusios vaidinti, į pagalbą atskubėjo ožkos ir avys, kurios tapo tikromis klipo žvaigždėmis“, – užkulisius atskleidžia „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.
Pasak I. Urbonavičienės, technologijos turi veikti tyliai, patikimai, kad žmonėms nereikėtų apie jas galvoti. „Bitė“ nuolat investuoja į naujos kartos tinklus ir infrastruktūrą, kad internetas sklandžiai ir stabiliai veiktų visoje Lietuvoje.
Vaikas:
https://www.youtube.com/watch?v=P8P1Ip99TKo
Parašiutininkas:
https://www.youtube.com/watch?v=SipWkA3Y5FI
Banglentininkas:
https://www.youtube.com/watch?v=u1hZ-4pLYLI
Meditacija:
https://www.youtube.com/watch?v=sMj_kBzPvxo
Koncertas:
https://www.youtube.com/watch?v=MFQjc7dXJSw
„BNS Spaudos centre“ skelbiami įvairių organizacijų pranešimai žiniasklaidai. Už pranešimų turinį atsako juos paskelbę asmenys bei jų atstovaujamos organizacijos.
