„Floki“ pelnė „Pitchside“ reklamos kampaniją regbio superlygoje


Majamis, Florida, 2025 m. sausio 21 d., Chainwire

„Floki“ pradėjo ambicingą aikštės LED reklamos kampaniją „Rugby Super League“ – svarbiausiose Didžiosios Britanijos regbio lygos varžybose.

Kampanijoje bus rodoma 150 minučių LED reklamų per 2025 m. sezoną, o vien JK bus parodyta apie 110 mln. Šie skaičiai neapima BBC transliuojamų rungtynių, kurios paprastai sulaukia dar didesnio žiūrovų skaičiaus, taip pat tarptautinės auditorijos.

Regbio lygos gerbėjai dažnai prisitaiko prie potencialių kriptovaliutų investuotojų profilio – jie paprastai yra pasiturintys, žino savo prekės ženklą ir orientuoti į bendruomenę.

JK „Sky Sports“ išlieka pagrindiniu Superlygos transliuotoju ir padidino savo tiesioginių rungtynių transliaciją iki 170 rungtynių 2025 m.

BBC papildo tai su 15 tiesioginių rungtynių per metus, taip pat svarbiausius momentus ir regioninę aprėptį, padidindama savo pasiekiamumą JK.

Tarptautiniu mastu Superlygos pasiekiamumas ir toliau auga. 2024 m. sezonui buvo paskelbtos transliavimo sutartys pagrindiniuose regionuose, tokiuose kaip Australija, Kanada, Azija ir Afrika. Tokie kanalai kaip „Fox Sports“, NITV, „Rogers Media“, „Premier Sports Asia“ ir „ESPN Africa“ padeda plėsti lygos pasaulinį pėdsaką.

Floki kampanija bus rodoma maždaug 50 rungtynių per visą Superlygos sezoną, pradedant svarbiomis rungtynėmis, tokiomis kaip „Wigan Warriors“ ir „Leigh Leopards“ vasario 13 d., o baigiant tokiomis palapinėmis, kaip „Wigan Warriors“ prieš Warrington Wolves Las Vegase kovo 1 d.

Superlygos rungtynių vietinė TV auditorija gali pasiekti iki 600 000 žiūrovų per rungtynes.

Neišnaudota erdvė

Skirtingai nuo kitų sporto šakų, prisotintų kriptovaliutų rėmimu, Regbio lyga siūlo palyginti neišnaudotą erdvę, leidžiančią Floki išsiskirti ir užmegzti tvirtesnius ryšius su gerbėjais. Šis konkurencijos trūkumas kriptovaliutų reklamos erdvėje suteikia „Floki“ galimybę kurti įspūdingas prekės ženklų asociacijas.

Augant Superlygos pasauliniam pasiekiamumui ir atsidavusiam gerbėjų būriui, ši kampanija leidžia „Floki“ padidinti savo matomumą ir sustiprinti savo buvimą tiek sporto, tiek kriptovaliutų sektoriuose.

Apie Floki

Floki yra žmonių kriptovaliuta ir Floki ekosistemos naudingumo ženklas. Sutelkdamas dėmesį į naudingumą, bendruomenę, filantropiją ir strateginę rinkodarą, „Floki“ siekia tapti labiausiai pripažinta ir naudojama kriptovaliuta pasaulyje. Turėdama daugiau nei 490 000 turėtojų visame pasaulyje, „Floki“ jau turi tvirtą prekės ženklo buvimą. Sužinokite daugiau adresu floki.com.

Svetainė: https://www.floki.com/

Youtube: https://www.youtube.com/@FlokiOfficial

Telegrama: https://t.co/vBZd3lbFQK

Instagram: https://www.instagram.com/floki_crypto/

Tik Tok: https://www.tiktok.com/@floki_crypto

Discord: https://discord.com/invite/floki

Facebook: https://www.facebook.com/groups/290420602797109/?ref=share

Reddit: https://www.reddit.com/r/Floki/

Twitch: https://www.twitch.tv/officialfloki

Valhalla: https://valhalla.game

Susisiekite

Bendruomenės ryšių pareigūnas
Pedro Vidalis
Pulkai
Marketing@floki.com





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -