„Phemex“ pristato naują prekės ženklo identitetą: į ateitį žvelgianti evoliucija, skirta naudotojo ateičiai

APIA, Samoa, 2025 m. lapkričio 13 d. /PRNewswire/ – „Phemex“ šiandien paskelbė apie visiško prekės ženklo keitimo užbaigimą, pristatydama atnaujintą tapatybę ir pozicionavimą kaip „Pirmasis vartotojo kriptovaliutų keitimas“. Ši transformacija žymi naują skyrių įmonės evoliucijoje nuo didelio našumo prekybos vietos iki visapusės skaitmeninio turto ekosistemos, paremtos pasitikėjimu, prieiga ir tikslu.

Prekės ženklo keitimo centre yra nauja šūkis – „Tau, rytoj“. Jame atsispindi dvigubas „Phemex“ įsipareigojimas: pirmiausia naudotojas – kurti prekybininkų poreikius ir augti, ir į ateitį nukreipta DNR inovacijoms ir pažangai. „Phemex“ atnaujinta vizija, „Laisvė per finansus“, pabrėžia įsitikinimą, kad tikroji nepriklausomybė prasideda nuo finansinių galių. Jos misija yra sukurti saugią, skaidrią ir įtraukią platformą, kuri leidžia vartotojams pasitikėti savimi mokytis, prekiauti ir investuoti.

Sprendimas pakeisti prekės ženklą buvo priimtas po šešerių metų spartaus augimo ir diversifikacijos. Platformai išsiplėtus nuo išvestinių finansinių priemonių iki neatidėliotinos prekybos, kopijų prekybos ir turto valdymo, „Phemex“ pripažino, kad reikia tapatybės, atspindinčios platesnį jos tikslą ir bręstančią vartotojų bendruomenę.

„Šis prekės ženklo keitimas žymi lemiamą momentą Phemex“, – sakė „Phemex“ generalinis direktorius Federico Variola. „Tai atspindi to, kas mes esame ir ką mes atstovaujame. Mes visada buvome į ateitį, bet toliau augant mūsų dėmesys tapo dar aiškesnis: visuose mūsų veikloje pirmenybę teikti vartotojams.” Jis tęsė: „Ši nauja tapatybė buvo sukurta giliai tyrinėjant ir bendradarbiaujant komandoms ir pasauliniams naudotojams. Ji įkūnija mūsų DNR – platformą, kurioje institucinio lygio patikimumas derinamas su tikrai į vartotoją orientuota mąstysena. Mes ne tik prisitaikome prie kriptovaliutų ateities, bet ir kuriame ją savo vartotojams.

Šio prekės ženklo keitimo laikas yra apgalvotas. Artėjant savo šeštajam jubiliejui, „Phemex“ švenčia praeities pasiekimus ir atveria naują įmonės skyrių. Po daugybės naujausių platformos ir vizualinių atnaujinimų, prekės ženklo keitimas suvienija „Phemex“ kryptį ir viziją kitam augimo etapui. Tai taip pat atveria kelią artėjančiai šeštojo jubiliejaus metų integruotos rinkodaros kampanijai, kuri per kūrybišką pasakojimą, partnerystę ir vartotojų įsitraukimą atgaivins naują prekės ženklo žinią visose pasaulio rinkose.

Apie Phemex

Įkurta 2019 m., „Phemex“ yra pirmoji naudotojams skirta kriptovaliutų birža, kuria pasitiki daugiau nei 6 milijonai prekiautojų visame pasaulyje. Platforma siūlo neatidėliotiną ir išvestinių finansinių priemonių prekybą, prekybą kopijomis ir turto valdymo produktus, skirtus teikti pirmenybę vartotojo patirčiai, skaidrumui ir naujovėms. Laikydamasis į ateitį orientuoto požiūrio ir įsipareigojimo suteikti naudotojų galių, „Phemex“ siūlo patikimus įrankius, visapusišką prieigą ir besikeičiančias galimybes prekybininkams visais lygmenimis augti ir siekti sėkmės.

Norėdami gauti daugiau informacijos, apsilankykite: https://phemex.com/

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -