„Zoomex“ ir „Haas F1“ paleiskite „Global Interviu“ seriją: Variklis ON: Zoomex × Haas interviu sezonas

„F1“ vairuotojas Oliveris Bearmanas veda kelią, prie kurio prisijungė 10 Kols ir 18 realių vartotojų, kad pasidalytų autentiškomis kriptovaliutų prekybos istorijomis

Viktorija, Seišeliniai, 2025 m. Liepos 16 d. / PRNewswire /-„Zoomex“, sparčiausiai auganti skaitmeninio turto prekybos platforma visame pasaulyje, oficialiai bendradarbiaujant su „Haas F1“ komanda, pradedant pasaulinės prekės ženklo interviu serijos variklį: „Zoomex × Haas“ interviu. Kampanija sujungia realius vartotojus ir profesionalius prekybininkus išsamiuose pokalbiuose, siekiant sukurti bendro kūrybinio turinio ekosistemą ir atkurti autentišką ryšį tarp prekybos platformų ir vartotojo pasitikėjimo.

Pirmajame epizode yra kylanti F1 tvarkyklė Oliveris Bearmanaskuris dalijasi savo kelione iš F2 į F1, savo tikslus už savo pirmąjį pilną sezoną ir dvejų metų partnerystę su „Zoomex“.

Paklaustas apie lenktynių ir kriptovaliutų prekybos panašumus, Oliveris Bearmanas sakė:

„Aš palyginčiau savo vairavimo stilių su„ Zoomex “prekybos varikliu-10ms reakcijos laiku. Trasoje ar rinkose pergalė dažnai būna dėl šio sekundės padalijimo sprendimo ir vykdymo.“

„Zoomex“ pakomentavo, kad šis dialogas nustato serijos toną, „Greitas vykdymas atitinka autentišką sprendimą“ ir pagilina nuolatinio bendradarbiavimo su HAAS turinio verte. Piešdamas paraleles tarp automobilių sporto ir kriptovaliutų prekybos, kampanija sukelia stiprų vartotojo rezonansą.

Be šio lenktynių orientuoto epizodo, „Engine on: Zoomex × Haas“ interviu sezonas atsiskleidžia per du pagrindinius pasakojimo gijas:

  • 10 pasauliniu mastu įtakingi Kols „Crypto Trading Space“ dalijasi įžvalgomis apie grandinės tendencijas, prekybos strategijas ir platformos patirtį.
  • 18 tikri „Zoomex“ vartotojaisugrupuotas į „Trios“ pagal kalbą, dalyvaukite internetiniuose interviu, kad aptartų, kodėl jie pasirinko „Zoomex“, savo prekybos logiką ir vartotojo patirtį.

Visi dalyviai yra patikrinti „Zoomex“ vartotojai, užtikrinantys autentiškumą ir reprezentatyvumą. „Zoomex“ šią iniciatyvą apibūdina kaip bandymą „Bendrosios prekės ženklo pasakojimai“naudojant vartotojo perspektyvą, kad būtų sukurta gilesni pasitikėjimo mechanizmai platformoje.

Interviu serija bus išleista keliomis kalbomis, apimančiomis dideles kriptovaliutų bendruomenes Japonijoje, Korėjoje, Europoje ir Lotynų Amerikoje. Vykdydamas lokalizuotą pasakojimą ir įterptą bendruomenės įsitraukimą, „Zoomex“ siekia dar labiau sustiprinti savo prekės ženklo buvimą regioninėse rinkose.

Nuo 2025 m. Antrojo ketvirčio „Zoomex“ viršijo 3 milijonus registruotų vartotojų, palaiko daugiau nei 500 prekybos porų ir veikia 35 ir daugiau šalių bei regionų. Žinomas dėl „paprastumo × paprastumo naudojimo × žaibiško vykdymo“, „Zoomex“ sukūrė stiprią reputaciją tarp pasaulinių kriptovaliutų prekybininkų.

Vis labiau triukšmingame ir homogeniškame kriptovaliutų kraštovaizdyje „Zoomex“ nusprendžia reaguoti į pagrindinius vartotojų rūpesčius per lėtas, aukšto patikimumo turinys, Suteikti realiems vartotojams ir minties lyderiams erdvę išsakyti savo „Zoomex“ pasirinkimo priežastis.

„Mes norime grąžinti klausimą“Kodėl zoomex? ' Grįžtame prie mūsų vartotojų-per ilgalaikius, autentiškesnius turinio formatus. Platforma yra ne tik šūkis transliuotojas, bet ir bendrojo įsitikinimo statytojas. “

Kai kas savaitę vyksta nauji epizodai, „Zoomex × Haas“ interviu sezonas žymi platformos evoliuciją iš a Įrankių pagrindu sukurtas prekės ženklas – Pasitikėjimo kūrimas naudojant turinį ir laimi vartotojų lojalumą kiekviename prekybos sprendimo vietoje.

Informacija apie įvykį: https://www.zoomex.com/en/promotion/interview/

Apie „Zoomex“:

Įkurta 2021 m., „Zoomex“ yra pasaulinė kriptovaliutų prekybos platforma, kuri seka pagrindines „paprastumo × lengvumo naudojimo × greičio“ vertes. Platforma yra skirta suteikti vartotojams aukštos kokybės, mažai barjerų prekybos patirtį. „Zoomex“ optimizuoja tiek jo atitinkamą variklio, tiek vartotojo sąveikos procesus, palaiko milisekundžių lygio komandų atsakymus ir žymiai padidina patogumą per minimalistinę sąsają. Naudodamas lanksčius tapatybės patikrinimo mechanizmus ir nemokamą prekybos sistemą, „Zoomex“ kuria greitesnę, saugesnę ir labiau prieinamą prekybos aplinką vartotojams visame pasaulyje.

Žiniasklaidos kontaktas

Kontaktas: Catherine

Kompanija: „Zoomex“

Adresas: 306 Victoria House, Victoria, Mahé, Seichelles

Svetainė: www.zoomex.com

El. Paštas: catherine.shi@zoomex.com

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -