Lauktuvės iš Kauno oro uosto – naujoje „Heinemann Duty Free“ parduotuvėje

Jau pristatytų, didžiulių pokyčių Kauno oro uosto keleivių terminale dalis – nauja ir daug didesnė „Heinemann Duty Free“ prekės ženklo parduotuvė, kurios asortimentas aprėpia tiek unikalius lietuviškus gintaro dirbinius ir tradicinį kulinarinį paveldą, tiek kauniečių aistrą krepšiniui.

„Po atnaujinimo reikšmingai padidėja Kauno oro uosto pralaidumas ir pajėgumas užtikrinti geresnę keleivių patirtį. Prie to svariai prisideda Lietuvos oro uostų partneriai, turintys aukštus aptarnavimo kokybės standartus ir ilgametę patirtį“, – sako Gintarė Norvilaitė-Tautevičė, Lietuvos oro uostų Komercijos departamento direktorė ir atkreipia dėmesį, jog naujos komercinei veiklai skirtos erdvės rekonstruoto oro uosto terminale suprojektuotos atsižvelgiant į pažangiausių pasaulio oro uostų praktiką.

Lietuviški akcentai interjere bei produktai asortimente

Nauja „Heinemann duty-free“ parduotuvė, kurią valdo bendrovė „Travel Retail Vilnius“, keleivių terminalo Šengeno išvykimo zonoje užima 585 kv. metrų plotą. Tai – net dvigubai daugiau lyginant su anksčiau šioje zonoje veikusiomis dviem prekybos vietomis, kurios drauge užėmė 278 kv. metrų plotą.

Parduotuvės  interjere net 120 kv.m. ploto dedikuota Lietuvos gamintojų prekėms, baldų dizaine atsispindi lietuviško liaudies meno elementai.

Bendrovė „Travel Retail Vilnius” priklauso tarptautinei „Gebr. Heinemann SE & Co. KG” įmonių grupei, kuri yra viena iš didžiausių pasaulinių bendrovių, prekybos ir logistikos neapmokestintomis prekėmis srityje.

Dažniau keliaujantys  pastebės gausesnį ir įvairesnį asortimentą – naujus prekės ženklus kvepalų, kosmetikos, drabužių, elektronikos bei aksesuarų kategorijose. Platus Lietuvos dizainerių, medžio dirbinių, tekstilės ir papuošalų asortimentas.

Tad apsipirkti prieš skrydį nusprendę keleiviai viską galės rasti vienoje vietoje, greitai ir patogiai išsirinkti lauktuvių ar asmeniniams poreikiams skirtų produktų.

Parduotuvėje puikuojasi šakočiai, įvairūs vietiniai gėrimai, lino bei medžio gaminiai, juvelyrikos ir gintaro dirbiniai. Dizainerių ir parfumerių J.Statkevičiaus, R.Piekautaitės, A. Mickevičiaus kūriniai stebins gausa, o sporto aistruoliai  parduotuvėje ras Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo atributiką.

Ieškantys garsių tarptautinių prekės ženklų galės patikrinti, ką klasikinio ir naujo siūlo prekės ženklai „Chanel“ ar „Dior“ kosmetikos ir parfumerijos asortimente. Prieinama tampa ir kokybiška elektronika, kurią pristato JBL, „Marshall“, „Sony“ ir kiti žinomi gamintojai. Taip pat siūlomas didelis saulės akinių, drabužių bei avalynės pasirinkimas, prekiaujama įvairiais reikmenimis kelionėms. Pirkėjai Kauno oro uoste nuo šiol gali apsipirkti ne tik įprastai, bet ir savitarnos kasose.

„Augantis ir naujus keleivių srautus pritraukiantis Kauno oro uostas yra labai svarbus mūsų plėtrai ateityje. Atnaujintą parduotuvę atveriame su dideliu optimizmu ir esame įsitikinę jos potencialu. Šie pokyčiai nebūtų įmanomi be išskirtinės mūsų komandos Lietuvoje ir Vokietijoje– dar kartą įrodėme, kokie greiti, kūrybingi ir veržlūs esame, siekdami nustatyti naują savo industrijos standartą”, – sako Orinta Amelija Ambrazevičienė, bendrovės „Travel Retail Vilnius“ vadovė.

Vadovė priduria, kad netrukus Kauno oro uoste, ne Šengeno išvykimo zonoje, bus atidaryta ir 107 kv. metrų parduotuvė. Ši erdvė ne Šengeno erdvės keleiviams suteiks galimybę įsigyti paskutinės minutės prekių prieš skrydį, jei kilo papildomas poreikis apsipirkti jau praėjus prieš erdvę esančią pasų patikrą.

„Heinemann Duty Free“ prekės ženklą valdanti bendrovė šiemet laimėjo tarptautinį Lietuvos oro uostų konkursą. Nuomos sutartis su „duty-free“ parduotuvių operatore pasirašyta 8 metų laikotarpiui. Bendrovė planuoja 2026 metais Vilniaus oro uoste atidaryti visiškai naują 1,3 tūkst. kv. metrų praeinamo formato parduotuvę bei 479 kv.m. ne Šengeno zonos parduotuvę.

Neapmokestinamų ir apmokestinamų prekių parduotuvės (angl. duty-free ir travel value) viso pasaulio oro uostuose užima centrines lokacijas ir sudaro didžiąją dalį komercinio pasiūlymo keleiviams, nuo žaislų iki kvepalų ar vietinių dizainerių produkcijos.

LTOU Komercijos departamento direktorė G. Norvilaitė-Tautevičė sako, kad į šias tendencijas atsižvelgta rengiant komercinius Vilniaus ir Kauno oro uostų vystymo planus, numatant centrines ir keleivių praeinamas, gerai matomas zonas šiems prekybos taškams.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -