Nauja „Bitget“ ataskaita atskleidė, kad kriptovaliutų įvaikinimo tendencijos pereina nuo spekuliacijų iki išlaidų.
Remiantis internetine 4 599 dalyvių iš „Bitget Wallet Community“ apklausa, duomenys parodė, kad daugiau nei 35% naudoja jį kasdienėms operacijoms, žaidimams ir kelionėms.
Visuotinis poslinkis
Tyrimas pasidalino su Cryptopotato Ar respondentai apibūdino savo skaitmeninio turto mokėjimo nuostatas įvairiose kategorijose. Tada duomenys buvo analizuojami siekiant nustatyti globalius modelius, kartų elgesį ir regioninius skirtumus.
Visame pasaulyje geriausi naudojimo atvejai žaidžia 36%, kasdien perka 35%, o kelionių užsakymai – 35%. Be to, 32% dalyvių teigė, kad priėmė šį turtą skaitmeniniams produktams, o tas pats procentas išleido juos dovanoms, o 30% – švietimą.
Kripto piniginės naudojimas taip pat apima prabangos prekes, komunalinių paslaugų sąskaitas, prenumeratos, nekilnojamojo turto, automobilių nuomos ar pirkimai ir sveikatos priežiūros paslaugos.
Apskritai žmonės renkasi skaitmeninį turtą į savo kasdienes išlaidas (35%), palyginti su apsipirkimu internetu (31%). Šios išvados rodo, kad vartotojai virtualias valiutas integruoja į praktines ir kasdienes išlaidas.
Rytų Azijoje buvo pagrindinis pasaulinis susidomėjimas skaitmeniniais produktais ir kasdieniais pirkimais, kurių kiekvienas sudarė 41%. Kita vertus, Pietryčių Azijoje dominavo žaidimai, kuriuose yra 41%ir dovanojama 36%. Šią tendenciją lemia jauni, pirmieji mobiliesiems gyventojai ir plačiai paplitęs žaidimo (P2E) modelių priėmimas kartu su stipria skaitmenine dovanų kultūra. Šis regionas taip pat parodė didelį atvirumą parduotuvėje QR mokėjimams.
Viduriniuose Rytuose vartotojai parodė susidomėjimą žaidimais (41%), prabangos prekėmis (31%) ir automobilių pirkimais (29%), o tai rodo, kad kriptovaliuta naudojama didelės vertės išlaidoms regionams, kuriuose yra stiprios perkamosios galios ir reguliavimo parama.
Tuo tarpu Afrika užima aukščiausią laipsnį mokant švietimą ir siekia 38 proc., Kurios lemia žemyno reikalavimas dėl tarpvalstybinės galimybės mokytis ir poreikis įveikti tradicinės bankų infrastruktūros spragas.
Lotynų Amerikoje 38% žmonių naudojasi kriptovaliutų pirkimais skaitmeniniais produktais ir 35% apsipirkti internetu. Be to, 41% šio regiono vartotojų teigė, kad turi pinigines, skirtas grandinės derlingumui gaminti, kad būtų galima išsaugoti ir padidinti vertę, susilpnėjusių fiat valiutoms.
Kitur Vakarų ir Rytų Europa abi užima 37 proc. Kelionių užsakymų aukščiausią vietą, o pastarasis taip pat mokosi mokėti nekilnojamojo turto (29 proc.). Kita vertus, Šiaurės Amerika ir Okeanija rodo subalansuotą naudojimą, o žaidimai ir dienos išlaidos siekia 33%.
Naudokite atvejus tarp amžiaus grupių
Apklausa taip pat rinko duomenis apie skirtingų kartų išlaidų įpročius. Apie 39% „Gen Z“ renkasi skaitmeninį turtą žaidimams, 35% – dovanų ir 29% pramogų prenumeratų. Ši grupė vertina greitą, patogią vartotojui ir socialinio mokėjimo patirtį.
„Bitget“ atskleidė, kad 36% tūkstantmečių teikė pirmenybę naudodamiesi grandinių lėšomis, kad padengtų kelionės išlaidas, o 35% teikia pirmenybę žaidimams ir skaitmeniniams produktams. Tyrimo duomenimis, ši grupė iš esmės pasirinko virtualias valiutas tiek patogumui, tiek vertei, ypač mokant tarpvalstybinius mokėjimus ir mobiliąsias paslaugas.
„Gen X“ labiausiai naudojo „Crypto“ kelionių užsakymuose, apie tai, kaip pranešama, tai darė apie 40%. Apie 36% tai panaudojo skaitmeninių produktų pirkimams ir pirkiniams internetu. Jie taip pat naudoja tokį turtą komunalinių paslaugų sąskaitai (30%) ir nekilnojamojo turto (30%). Ši karta daugiau dėmesio skiria saugioms ir praktinėms išlaidoms, dažnai didesniems ar būtiniems pirkiniams.
„Binance Free“ 600 USD (išskirtinė „Cryptopotato“): naudokite šią nuorodą, kad užregistruotumėte naują sąskaitą ir gautumėte 600 USD išskirtinį pasveikinimo pasiūlymą „Binance“ (Išsami informacija).
Ribotas pasiūlymas „Cryptopotato“ skaitytojams „BYBIT“: naudokite šią nuorodą norėdami registruoti ir atidaryti 500 USD nemokamą vietą bet kurioje monetoje!