Los Andželas, JAV, 2025 m. Vasario 28 d., „Chainwire“
Po veikimo po radaru, Creepz Oficialiai išauga iš slapto, iš 400 mln. USD+ NFT fenomeno paversti viso masto pramogų prekės ženklu. Remiantis WME, pagrindinių „Esports“ organizacijų ir „Stoopid Buddy Studios“, „Creepz“ nustato naują „Web3“ gimtosios intelektinės nuosavybės (IP) standartą, pristatydamas tikrus pramoginius produktus, o ne tik spekuliacijas.
„Web3 Entertainment“ laužymas
Vykdydamas oficialų debiutą, „Creepz“ pradeda du pavyzdinius žaidimus, kuriuos maitina $ Creepz, jų gimtoji ekosistemos žetonas dar nėra paleistas:
- Creepz Clash -Aukšto oktaninis kelių žaidėjų šaulys, derinantis pašėlusią kovą su strateginiu žaidimu, atgaivindamas „Creepz“ visatą.
- Redakuotas vakarėlių žaidimas – nepaprastai linksmas kelių žaidėjų vakarėlių žaidimas, skirtas tiek atsitiktiniam, tiek konkurencingam žaidimui, siūlančiam svaiginančią socialinę patirtį.
Pagrindinės partnerystės pramogose ir esportuose
„Creepz“ užsitikrino strateginę partnerystę, kuri dar labiau sustiprina savo, kaip kitos kultūrinės jėgos pramogų, poziciją:
- WME & ThreesixZero reprezentacija -Pramonės pirmaujančios agentūros, užtikrinančios aukščiausios pakopos žiniasklaidos ir pramogų galimybes, užtikrinančios „Creepz“ plėtrą už „Web3“.
- „Stoopid Buddy Studios“ bendradarbiavimas – Kūrybinė jėga už ikoniškų animacinių serialų, tokių kaip robotų vištiena ir perėjos kardai, padės „Creepz“ visatai atgaivinti pasakojimą ir animaciją.
- „Esports Powerhouse M80“ partnerystė -Suderinimas su viena iš sparčiausiai augančių organizacijų konkurencinguose žaidimuose, kad „Creepz“ galėtų įstumti į „Esports“ pagrindinę dalį per turnyrus, influencerių bendradarbiavimą ir tiesioginius renginius.
„Web3“ pramogų jėgainė
„Creepz“ perėjimas žymi seisminį pokytį, kaip „Web3-Native“ prekės ženklai pradeda pagrindines pramogas. Skirtingai nuo kitų projektų, kurie priklauso tik nuo žetonų spekuliacijos, „Creepz“ išleidžia visą ekosistemą $ Creepz tgeužtikrinant tikrą naudingumą nuo pirmosios dienos. Šis požiūris išskiria „Creepz“ iš ankstesnių NFT projektų, teikiant realią pramogų patirtį, o ne spekuliacinį turtą.
„„ Creepz “nėra tik dar vienas NFT projektas – tai yra projektas, kaip„ Web3 IP “įsitraukia į pagrindinę kultūrą“. – sakė „Creepz“ kūrėjas „Overlord“. „Ten, kur kiti suklupo, mes įrodome, kad„ Web3 “gali įgyti realią pramogų patirtį, kuri žavisi auditorija visame pasaulyje. Žaidimai, mada ir pramogos mums nėra atskiros vertikalės – jie yra vienos sujungtos vizijos dalis. “
„Creepz“ siūlo išskirtinius interviu su savo kūrėju „Overlord“, kad aptartų savo novatorišką požiūrį į „Web3 Entertainment“, kaip ji pranoksta pramonės milžinus, tokius kaip „Bayc“, „Azuki“ ir „Pudgy Penguins“, ir kodėl geriausi pramogų ir žaidimų prekės ženklai lažinasi, kad „Creepz“ taps kitais kultūriniais fenonais.
Apie Creepz
„Creepz“ yra kontrkultūros pramogų prekės ženklas, gimęs iš „Web3“. Iš pradžių 400 mln. Remdamasis „WME“, „Top Esports“ organizacijomis ir apdovanojimų pelniusia animacijos studija, „Creepz“ nustato naują standartą, kaip „Web3 IP“ integruotis į pagrindinę kultūrą.
Susisiekite
Jonas Phillipsas
Creepz
jon@phillcomm.global