Empatiškos AI kūrimas: Artem Rodichevas apie buvusio žmogaus įkūrimą

Artemo Rodichevo kelionė į dirbtinį intelektą prasidėjo vaizduotės kibirkštis ir vizija, kurią formavo mokslinė fantastika. Gimęs ir užaugęs Kazachstane, jis prieš dešimtmetį persikėlė į JAV, norėdamas prisijungti prie „Replika“ – vienos iš novatoriškų kompanijų, sukuriančių AI kompanionus.

„Pagrindinis„ Replika “tikslas yra būti draugu, pabendrauti su jumis apie savo dieną, gyvenimą, pomėgius“, – sako jis. „Turėdamas galutinį tikslą, kad po šių pokalbių jaustumėtės geriau“.

Rodichevas sužavėjo emociškai protingų mašinų idėją, žiūrėjus filmus Jos ir „Blade Runner 2049“. Veikėjai Samantha ir Joi parodė jam ateitį, kurioje technologijos buvo ne tik funkcionuojančios, bet ir giliai emocinės.

„Aš maniau, kad keista, jog dešimt valandų per dieną praleidžiame su išmaniaisiais telefonais ir nešiojamaisiais kompiuteriais, tačiau mes nesusijome su technologijomis emociniu lygmeniu“, – sako jis. „Turėtume sukurti empatišką AI, kad užpildytume tą spragą“.

„Replika“ Rodichevas septynerius metus ėjo AI vadovo pareigas, nuo pat pradžių kaupė pagrindinę įmonės technologiją ir padėjo jai išaugti daugiau nei 30 milijonų vartotojų. Iššūkiai buvo didžiuliai. Išlaikyti patrauklius, nuoseklius ir emociškai rezonansinius pokalbius per didžiulę vartotojų bazę nebuvo lengva užduotis. Vis dėlto rezultatai buvo stulbinantys. Pandemijos metu Replika tapo daugelio izoliuotų žmonių gelbėjimo linija.

„Matėme, kad vartotojai yra labai susiję su jų bendražygiais“, – sako jis. „Kai kurie netgi įsimylėjo savo„ Replika “robotus. Kai kurie net juos vedė“.

„Replika“ pasiūlė multimodalines sąveikas, tekstinius pokalbius, balso skambučius ir galimybę pamatyti savo avatarą papildytoje ar virtualioje realybėje. Vartotojai galėjo pritaikyti avatarus su drabužiais ir aksesuarais. Vis dėlto augant platformai, Rodichevas pradėjo pastebėti jos apribojimus.

„Pirmasis apribojimas buvo dėmesys vienai asmenybei“, – sako jis. „Jūs turite tik vieną pokalbį, tik vieną kompanioną. Vartotojai norėjo visiško pritaikymo, visiško mastelio. Jie norėjo visos simbolių visatos.”

Antrasis apribojimas buvo „Replika“ tik vartotojui skirtas dėmesys.

„Mes statėme galingą technologiją vienam naudojimui. Galvojau, kodėl gi jos neišsprogdinus? Kodėl gi nesukūrę empatiškos AI tūkstančiams naudojimo atvejų ir tūkstančių įmonių?”

Šis realizavimas paskatino Rodichevą rasti buvusį žmogų.

„Buvusiame Žmogaus lygyje mes sukūrėme empatišką AI mastu“,-sako jis. „Mes leidžiame žmonėms kurti ir pritaikyti įvairius simbolius, įgalinančius neribotą mastelį“.

Kiekvienas platformos veikėjas yra visiškai pritaikomas, pradedant nuo pasakojimo ir kalbėjimo stiliaus iki emocijų, balso ir vaizdinės išvaizdos. Vartotojai gali bendrauti su simboliais per tekstą, balso skambučius ir net gauti kontekstinius vaizdus ir vaizdo įrašus.

„Mes stengiamės sukurti„ Netflix “panašią patirtį“,-sako Rodichevas. „Bet užuot tiesiog sėdėję ir žiūrėję, tu esi istorijos dalis“.

Ex-Human daugiausia dėmesio skiria tiek vartotojų, tiek verslo rinkoms. Kompanijos vartotojui skirtas produktas yra Botify AI-platforma, kurioje vartotojai jau sukūrė daugiau nei penkis milijonus simbolių. „Botify“ mato milijoną aktyvių mėnesinių vartotojų, nepaprastai daug įsitraukusių.

„Vartotojai praleidžia daugiau nei 90 minučių per dieną bendraudami su robotu“, – sako jis. „Galios vartotojai praleidžia daugiau nei dvi su puse valandos“.

Vartotojai sąveikauja su daugybe robotų, pradedant anime simboliais ir baigiant pasimatymų bendražygiais ir baigiant išgalvotais vampyrais. Kai kurie naudoja „Botify“ kaip pasakojimo platformą. Kiti siekia draugystės, koučingo ar žaismingos sąveikos.

„Premium“ vartotojai gali pasiekti neribotus pokalbius, garso atsakymus ir raiškią laikmeną, pavyzdžiui, vaizdus ir vaizdo įrašus.

„Jei norite turėti neribotų pokalbių, turite užsiprenumeruoti“, – aiškina Rodichevas. Iš šių sąveikų surinkti duomenys, visiškai sutinkami su platformos paslaugų teikimo sąlygomis, naudojami siekiant patobulinti AI modelius.

„Mes saugiai saugome duomenis ir naudojame juos tik tam, kad patobulintume mūsų technikos kaminą“,-sako jis. „Po kiekvieno tikslinio žingsnio mūsų personažai tampa geresni, protingesni, patrauklesni, empatiškesni“.

Ex-Human technologija taip pat siūloma B2B klientams. Bendrovė moka apie 60 B2B klientų, daugiausia pramogų ir komunikacijos sektoriuose.

„Mes teikiame paslaugas žaidimų kūrėjams, kad būtų galima naudoti NPC„ Inside Games “, pažinčių programas, kad sukurtų pažinčių trenerius, ir net influenceriams, norintiems AI kopijų, kad galėtų bendrauti su gerbėjais“, – sako Rodichevas.

Viena pastebima partnerystė yra su „Grindr“, „LGBTQ+“ pažinčių programa. Buvęs Humanas teikia pažinčių trenerį AI, kuris analizuoja vartotojų pokalbius ir siūlo suasmenintus patarimus.

„Daugelis vartotojų kovoja su bendravimu“, – sako jis. „Mūsų AI gali pasiūlyti pokalbio pradedantiesiems ar intelektualiems atsakymams, atitinkantiems vartotojo kalbėjimo stilių ir dialogo kontekstą“.

Buvęs Humanas taip pat diskutuoja su pagrindiniais IP turėtojais. Rodichevas aprašė ateitį, kurioje mylimi personažai iš tokių kompanijų kaip „Disney“, „Netflix“ ar „Warner Brothers“ galėtų tapti interaktyviais, empatiškais AI kompanionais.

„Jie sėdi ant daugybės IP ir smarkiai jį panaudoja“, – sako jis. „Mes galime priversti šiuos personažus gyvai.“

Verslas greitai auga. Buvusiame „Human“ dabar turi 20 darbuotojų, išplatintų 12 šalių, dirba nuotoliniu būdu. Rodichevas, įsikūręs Boulderyje, Kolorado valstijoje, yra pasiryžęs vadovauti naujai empatiškos AI bangai, kuri jaučiasi tikrai žmogiška, neperžengdama etinių ribų.

Žvelgiant į priekį, jis mato didžiules galimybes. „Kad ir kur būtina empatija ir bendravimas, mes galime suteikti savo paslaugas“, – sako jis.

Rodichevas taip pat pabrėžė, kad buvęs Humanas nėra susijęs su „blockchain“ ar „Web3“ tendencijomis. „Mes nematome praktinio„ blockchain “pritaikymo kompanionams“, – sako jis. „Jei galite jį pastatyti be„ blockchain “, turėtumėte“.

Jo vizija išlieka aiški: sukurti AI, kuri ne tik informuoja, bet ir jungiasi, linksminasi, palaiko ir vystosi kartu su mumis. Pasaulyje, vis labiau tarpininkaujant technologijoms, Rodichevo dėmesys emociniam intelektui gali būti būtent tai, ko reikia skaitmeniniam amžiui.

Jill Godsil

Jillian Godsil yra žurnalistas, transliuotojas ir rašytojas, gyvenantis ir dirbantis Airijoje. 2014 m. Ji pakeitė įstatymą, kad bankrutavimai galėtų kandidatuoti į valstybės tarnybą. Ji kandidatavo į Europą ir uždirbo 11 500 balsų su nuliniu biudžetu ir kaip nepriklausoma. Ji važiavo anti taupymo bilietu. Jill Godsil yra „Blocktelegraph“ redakcijos darbuotojoje. Ji yra daugelio kitų „BlockLeaders.io“ ir „Freelances“ redaktorė. Ji buvo apdovanota 2020 m. „Uptrennd Blockchain“ metų žurnalistė, 2019 m.

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -