„Weed“ paleidžia pasaulinę gerovės platformą, maitinamą AI

Majamis, Florida, 2025 m. Gegužės 28 d., „Chainwire“

Šiandien „Weed“ atskleidžia savo holistinę sveikatingumo platformą-žingsnį, kurio tikslas-pertvarkyti pasaulinį pokalbį apie gerovę. Per pastaruosius penkerius metus komanda nukreipė daugiau nei 20 milijonų dolerių intelektinės nuosavybės įsigijimui ir produktų kūrimui. Rezultatas yra pažengusio AI, decentralizuoto „Web3“ dizaino ir prekės ženklo su tikru kultūrų rezonansu suartėjimas. Kartu šie elementai atveria duris sveikesnei, labiau dalyvaujančio gyvenimo būdo ekonomikai.

Pagrindiniai AI įrankiai retai prasmingai apibūdina kasdienę sveikatą – atotrūkį, kurį reikia uždaryti. Audusi technologija su kultūra, kompanija pertvarko žodį „piktžolė“ kaip laimės, pasitenkinimo ir asmeninio išsipildymo sutrumpinimas. Nors sveikata yra procesas, gerovė yra proto būsena. Piktžolė yra pirmasis pasaulinis gerovės prekės ženklas.

Naujas kanapių, sveikatingumo ir Web3 skyrius

Piktžolė yra daugiau nei kanapės; Tai reiškia įsipareigojimą visiškai gerovei. Pastatyta kaip decentralizuota, pirmiausia bendruomenės ekosistema, platforma skleidžia praktinės savigydos žinią. Tai kreipiasi į kriptovaliutų vietinius gyventojus ir naujokus per žetonų paskatas, bendruomenės valdymą, būsimą AI asistentą ir interaktyvų skaitmeninį turinį. Ambicijos yra apskrito gerovės ekonomika. Su piktžolėmis vartotojai daro ne tik pirkimą; Jie padeda suprojektuoti, patobulinti ir platinti tai, kas bus toliau.

Platus intelektinės nuosavybės, kultūrinės reikšmės ir rinkos padėties nustatymas

Piktžolė įgijo savo pranašumą užtikrindama prekės ženklo apsaugą nuo piktžolių pavadinimų, susijusių su sveikata, kosmetika, maistu, gėrimais ir daugeliu kitų pramonės šakų. Šis retas portfelis sukuria „Weed“ prekės ženklo produktų, kurie tiesiogiai susieja su „Web3“ kaminu, kilimo ir tūpimo taką.

Kai legalizavimas išsiplėtė visame pasaulyje, ankstyvieji $ piktžolių žetonų turėtojai įgauna prekės ženklo, esančio formuoti dešimtmečio sveikatingumo kraštovaizdį, poveikį. Dalyvavimas paverčia vartotojus suinteresuotosiomis šalimis, suderindamas kultūrinį poveikį ekonominiam aukštyn kojoms.

Kas toliau piktžolei

Generalinis direktorius Darinas Phillipsas veda daugiadalykę komandą, ruošiančią pasaulinį gyvų renginių, garsenybių bendradarbiavimo ir produktų atskleidimo visuotinį. Pradėjus AI agentą, įtvirtins šią kampaniją ir pabrėžiama, kaip suasmeninti duomenis skatinama kasdienybė.

„Piktžolių metu mes tikime kitų meile ir meile sau. Taigi, nesvarbu, ką pasaulis tau meta, mūsų devizas yra„ Aukštas kelias “. – Darinas Philipsas

Norėdami gauti daugiau informacijos, vartotojai gali apsilankyti „Weed“ nesantaikoje

Apie piktžolę

Piktžolė yra pirmasis pasaulyje pasaulinė gerovės prekės ženklas, kurį maitina AI ir Web3. Pažangių technologijų, turinčių kultūrinę sąmonę, sujungimas, piktžolė iš naujo apibrėžia sveikatingumą kaip dalyvaujantį ir decentralizuotą gyvenimo būdo judėjimą. Dėl savo „Weed Token“, prekės ženklo paremto IP portfelio ir įsipareigojimo pirmiausia bendruomenės naujovėms, piktžolių, įgalina asmenis kurti savo kelionę link sveikatos, laimės ir savęs įgyvendinimo. Kadangi visureigis, apimantis sveikatą, maistą, kosmetiką ir už jos ribų, piktžolė augina naują holistinio gyvenimo erą, kuri suteikia žmonėms, tikslą ir ramybę centre.

Susisiekite

Vyresnysis augimo analitikas
„Luki Radargllock“
Piktžolių
luki@radarblock.xyz

Nuoroda į informacijos šaltinį

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -