Ryanas Martinas, CMO iš Wunder, vykdo misiją užpildyti atotrūkį tarp „Web2“ ir „Web3“. Jis buvo neseniai atliktos diskusijos apie UI ir UX moderatorių „Blockchain“ erdvėje „Web3Amsterdam“. Perskaityta žmonėms buvo vadinama kriptovaliuta: supaprastinta UX, kad paskatintų pasaulinį priėmimą (2 diena), o komisiją sudarė Derek E. Silva-Reef, Michael Stroev- Venga, Serena Leung- Toobit, Pragmatic Monkey- Rujira tinklas ir Sami Waittinen- „Trust Wall“. Martinas aiškino vieną dalyką: „Web3“ vartotojo patirtis vis dar yra netvarka, o jo pritaikyti yra būtina masiniam priėmimui.
Martinas atidarė pokalbį su esminiu klausimu: „Kodėl„ Web3 UX “yra toks sudėtingas ir painus?
Grupė, kurią sudaro lyderiai iš „blockchain“ projektų, tokių kaip „Venga“, „Ruja“, „Reef“ ir „Twobit“, visi turėjo savo problemą, tačiau paaiškėjo bendra tema, kai suskaidymas, išsilavinimas ir sudėtingumas yra didžiausios kliūtys, kad „blockchain“ būtų prieinamesnės.
Suskaidymas ir sudėtingumas: pagrindinės problemos
Martinas dabartinę „Web3“ būseną mato kaip suskaidytą, su per daug skirtingų grandinių, piniginių ir sąsajų.
„Jei naudojate„ Solana “, jums reikia„ Solana “piniginės. Jei esate„ Ethereum “, tai yra metamask. Jei norite sujungti turtą, tai yra dar vienas sudėtingumo sluoksnis. Tradiciniai vartotojai yra įpratę sklandžiai patirti, jie nenori naršyti minų lauke, kad tik atsiųstų operaciją.”
Kitas svarbus klausimas yra sudėtingumas. Kaip teigė „Pragmatic Monkey“ iš „Ruja Network“, „Defi“ sukūrė pažangias finansines priemones, tačiau daugumai vartotojų jie išlieka nepasiekiami.
„Mes turime neįtikėtinų finansinių naujovių, tačiau, jei nesate„ Defi Power “vartotojas, jos taip pat gali neegzistuoti“, – sako jis. Skydelis sutiko, kad nesipaprastindama įlipimo procesą, šie įrankiai nepasieks masės.
Švietimo vaidmuo UX
Nors kai kurie teigia, kad geresnis išsilavinimas gali išspręsti „Web3“ naudojimo problemas, Martinas mato tokio požiūrio trūkumą.
„Net jei ugdote vartotojus, tai automatiškai neišsprendžia sudėtingumo. Mano brolis daugelį metų buvo kriptovaliute, bet kai paprašiau jo atsiųsti USDc į Solaną, jis smogė į sieną.” Palaukite, ką? Aš turiu ETH. Ar galiu tai atsiųsti? ” Tai, kad toks paprastas sandoris sukelia painiavą, rodo, kad turime problemų. “
Martinas mano, kad pramonė turi peržengti švietimą ir sutelkti dėmesį į intuityvios patirties kūrimą. „Prieš naudodamas„ iPhone “niekas neskaito vadovo. Kodėl„ blockchain “turėtų būti kitokia?” Jis sako.
Paprastumo kūrimas: UI kaip edukacinė priemonė
Martinui geras UX turėtų būti švietimo forma.
„Galite suteikti žmonėms tinklaraščio įrašą, kuriame paaiškinate DEFI, arba galite sukurti vartotojo sąsają, kuri juos sklandžiai vadovauja proceso metu. Antroji parinktis visada yra geresnė“, – aiškino jis. Užuot tikėję, kad vartotojai išsiaiškins „blockchain“, pramonė turėtų sukurti sąsajas, kurios abstraktiškai pašalins sudėtingumą.
Tokios kompanijos kaip „Polymarket“ ir „DYDX“ buvo pabrėžiamos kaip projektų, kurie padarė pažangą tobulinant UX, pavyzdžiai.
„Polimarketo dizainas yra toks sklandus, jūs beveik pamirštate, kad bendraujate su„ blockchain “. Tai yra aukso standartas, kurio turėtume siekti“, – sako Martinas.
Web3 UX ateitis
Per ateinančius penkerius metus Martinas mano, kad didžiausias „Web3 UX“ pokytis bus iš standartizacijos ir supaprastinimo.
„Jei norime milijardų vartotojų, turime nustoti priversti juos šokinėti per lankus. Geriausia„ Web3 “UX plėtra yra ne tik dizainas, bet ir visiškai pašalinti nereikalingą trintį.“
Tobulėjant „Web3“, projektai, kuriuose pagrindinis dėmesys skiriamas sklandžiam, patogiam vartotojui, bus tie, kurie apibūdins pramonės ateitį. Martinui ir Wunderiui tai yra būtent tikslas. „„ Web3 “turi visas tinkamas idėjas. Dabar mums tereikia, kad ji veiktų visiems.“